Współcześnie każda firma, która chce się rozwijać i skutecznie budować swój wizerunek, musi dbać o zadowolenie odbiorców oferowanych dóbr i usług. W konsekwencji Badania Satysfakcji Klientów coraz bardziej zyskują na popularności.
Często wykorzystywanym miernikiem jest Net Promoter Score. Jedno pytanie, odpowiedź w skali od 0 do 10 i już wiemy, ilu lojalnych klientów ma firma. Szybkość i łatwość przeprowadzenia badania znacząco wpływa na jego atrakcyjność. Takie uproszczenia spotyka się jednak także z krytyką.
Czym jest „Wskaźnik Net Promoter Score”? Jak skutecznie badać zadowolenie klientów? Jakie firmy mają najwięcej „promotorów”? Jak poszczególne grupy klientów mogą oddziaływać na wizerunek przedsiębiorstwa? Gdzie szukać benchmarka dla firmy? Jakie zalety i wady ma Net Promoter Score?
Zapraszamy do pobrania darmowego raportu o metodzie Net Promoter Score! Czekamy na Państwa komentarze!
Twój adres email nie będzie udostępniany oraz przekazywany do celów marketingowych. Wykorzystamy go jedynie do kontaktu z Tobą. Obiecujemy.