Case study

Ekspansja zagraniczna dla firmy dostarczającej systemy CRM

Działająca na polskim rynku firma z branży CRM postanowiła rozszerzyć swoją działalność. Chciała rozpocząć działanie za granicą, lecz nie wiedziała które państwo będzie najbardziej optymalne w ich aktualnej sytuacji.

Darmowa konsultacja Kontakt

Usługa doradcza dla firmy z branży CRM

Działająca na polskim rynku firma z branży CRM zdecydowała się na ekspansję zagraniczną – potrzebowała jednak naszego wsparcia w wyborze najbardziej optymalnego państwa na rozszerzenie swojej działalności.  

Jakie działania wchodziły w zakres projektu

Po konsultacjach z klientem udało nam się ustalić najważniejsze kryteria brane pod uwagę podczas wyboru docelowego państwa ekspansji. Brane pod uwagę były nie tylko czynniki demograficzne i polityczne, lecz także te związane bezpośrednio z rynkiem dostawców oprogramowania CRM. Na podstawie powyższych danych stworzyliśmy specjalny wskaźnik, określający atrakcyjność danego państwa. Gdy udało się wybrać kraj oferujący najlepsze warunki do prowadzenia w nim działalności, zespół ConQuest Consulting rozpoczął głębszą analizę docelowego państwa. Określiliśmy zakres działalności obecnych na rynku konkurentów oraz potencjalnych partnerów biznesowych. Zidentyfikowaliśmy najpopularniejsze działania i trendy oraz potencjalne szanse czy ryzyka.

Rezultaty doradztwa dla firmy z branży CRM

Po 8 tygodniach trwania projektu klient planujący ekspansję zagraniczną wiedział już jaki rynek wybrać w obecnej sytuacji przedsiębiorstwa. Klient poznał też istotne aspekty prowadzenia działalności we wskazanym kraju, których znajomość pozwoliła mu na podjęcie trafnych decyzji biznesowych.

Zobacz inne case studies

Analiza rynku smarchwatch’y we Włoszech

Zobacz więcej

Badanie jakościowe dla C&F S.A.

Zobacz więcej

Biznesplan dla MEDtube Sp. z o.o.

Zobacz więcej