Estudio de caso

Análisis de datos para una empresa de confección

Zobacz jak pomogliśmy rozpoznawalnej polskiej marce odzieżowej!

Consulta gratuita Póngase en contacto con

Servicio de asesoramiento

W okresie marzec-maj 2022 zrealizowaliśmy projekt dla rozpoznawalnej polskiej marki odzieżowej. Celem firmy było zwiększenie skuteczności promocji marki na zagranicznych rynkach.

¿Qué actividades incluía el proyecto?

Projekt polegał na analizie dużych zbiorów danych (nawet o wielkości od 800 tys. do 1 mln rekordów). Analiza opierała się na tworzeniu zestawień i tabel przestawnych, gdzie obiektem porównań były ceny na stronie marki w stosunku do konkurencji w różnych krajach, rozbieżności cenowe na różnych rynkach.

Resultados del asesoramiento

Dzięki analizie i wizualizacji danych ankietowych konsumentów oraz badaniu szerokości oferty produktowej konkurencji, wyciągane były wnioski dotyczące dodania do oferty nowego produktu. Analizie podlegały również dane sprzedażowe. Analiza miała na celu wyciągnięcie wniosków w taki sposób, aby odpowiedzieć na strategiczne pytania managerów, którzy byli odpowiedzialni za tworzenie strategii rozwoju marki na rynkach zagranicznych.

Póngase en contacto con nosotros y vea cómo podemos ayudarle.















    Acepto normativa*


    Enviar

    Véase otros casos prácticos

    Análisis de mercado para el Departamento de Física de la Universidad Politécnica de Varsovia

    Más información

    Expansión en el extranjero de un proveedor de sistemas CRM

    Más información

    Encuesta cuantitativa para Trefl S.A.

    Más información