Estudio de caso

Expansión en el extranjero de un proveedor de sistemas CRM

Una empresa de CRM que opera en el mercado polaco decidió ampliar sus operaciones. Quería empezar a operar en el extranjero, pero no sabía qué país sería el más óptimo en su situación actual.

Consulta gratuita Póngase en contacto con

Usługa doradcza dla firmy z branży CRM

Działająca na polskim rynku firma z branży CRM zdecydowała się na ekspansję zagraniczną – potrzebowała jednak naszego wsparcia w wyborze najbardziej optymalnego państwa na rozszerzenie swojej działalności.  

Qué actividades incluía el proyecto

Po konsultacjach z klientem udało nam się ustalić najważniejsze kryteria brane pod uwagę podczas wyboru docelowego państwa ekspansji. Brane pod uwagę były nie tylko czynniki demograficzne i polityczne, lecz także te związane bezpośrednio z rynkiem dostawców oprogramowania CRM. Na podstawie powyższych danych stworzyliśmy specjalny wskaźnik, określający atrakcyjność danego państwa. Gdy udało się wybrać kraj oferujący najlepsze warunki do prowadzenia w nim działalności, zespół ConQuest Consulting rozpoczął głębszą analizę docelowego państwa. Określiliśmy zakres działalności obecnych na rynku konkurentów oraz potencjalnych partnerów biznesowych. Zidentyfikowaliśmy najpopularniejsze działania i trendy oraz potencjalne szanse czy ryzyka.

Rezultaty doradztwa dla firmy z branży CRM

Po 8 tygodniach trwania projektu klient planujący ekspansję zagraniczną wiedział już jaki rynek wybrać w obecnej sytuacji przedsiębiorstwa. Klient poznał też istotne aspekty prowadzenia działalności we wskazanym kraju, których znajomość pozwoliła mu na podjęcie trafnych decyzji biznesowych.

Véase otros casos prácticos

Comercialización de innovaciones para el Instituto de Química Física de la Academia Polaca de Ciencias

Más información

Imán principal para Comarch Healthcare SA

Más información

Apoyo a la expansión internacional de BookBeat AB

Más información