Análisis del mercado
Potrzebujesz wsparcia informacyjnego lub weryfikacji danych i analiz, aby podjąć strategiczną decyzję? Planujesz ekspansję? A może chcesz zbadać, który rynek jest najbardziej perspektywiczny? Nasza analiza rynku Ci w tym pomoże!

Wartość
rynku
Identyfikacja
trendów
Prognozy
zmian
Segmentacja
rynku

Resultados
Oszacowanie przeszłych, obecnych oraz prognozowanych wartości i wielkości rynku
Identyfikacja trendów i najlepszych praktyk rynkowych
Określenie szans oraz ryzyk związanych z wejściem
Identyfikacja czynników sukcesu w Twojej branży
Określenie perspektyw rozwoju
Określenie pozycji Twojego przedsiębiorstwa na rynku
Opracowanie wniosków i rekomendacji
Actividades
Análisis de bases de datos comerciales
Investigación documental de fuentes seleccionadas
Analiza trendów i kluczowych wydarzeń na rynku
Przeprowadzenie wywiadów jakościowych z ekspertami
Kontakt z instytucjami branżowymi
Selekcja potencjalnych partnerów
Interpretacja pozyskanych danych finansowych i rynkowych

Czym jest análisis del mercado?
Analiza rynku polega na zbieraniu, analizowaniu oraz interpretowaniu informacji o procesach zachodzących na rynku. W jej trakcie przeprowadzamy liczne obliczenia i estymacje mające na celu oszacowanie wartości i wielkości rynku. Podejmowane są działania identyfikujące obecne trendy oraz prowadzone badania desk research określające jego potencjał. Tworzymy modele, które weryfikują poprawność naszych hipotez i ułatwiają podejmowanie decyzji strategicznych Twojego przedsiębiorstwa.
Kiedy warto przeprowadzić analizę rynku?
Wykonując analizę rynku jesteśmy w stanie dostarczyć Ci informacje o realnej sytuacji na rynku i nasze rekomendacje, na podstawie których będziesz mógł podjąć kluczowe decyzje strategiczne w zakresie rozwoju działalności. Jej przeprowadzenie umożliwi Ci poznanie specyfiki danego sektora poprzez pozyskanie kompleksowej i obiektywnej wiedzy o sytuacji na rynku lub o jego wybranych segmentach. W czym wobec tego m.in. pomoże Ci analiza rynku?
- W identyfikacji najbardziej perspektywicznych rynków,
- W rozpoznaniu atrakcyjnych nisz rynkowych,
- W minimalizacji ryzyka podjęcia błędnych decyzji biznesowych,
- W identyfikacji trendów i najlepszych praktyk rynkowych,
- W określeniu potencjalnych barier i formalnych ograniczeń,
- W efektywniejszym działaniu na aktualnym rynku, dzięki otrzymanym inside’om rynkowym.
Estudio de mercado realizado en sinergia con análisis de la competencia oraz oparte o badania jakościowe lub ilościowe umożliwia dostarczenie kompletu informacji o sektorze, jego potencjale i występujących na nim trendach.
Jak wygląda projekt analizy rynku w ConQuest Consulting?
Po przejściu procesu sprzedażowego skontaktuje się z Tobą dedykowany Project Manager, odpowiedzialny za koordynację pracy konsultantów.
- W pierwszej kolejności odbędą się konsultacje menedżerskie, podczas których Project Manager, wraz z zespołem projektowym, będzie starał się w jak największym stopniu zbadać potrzeby Twojego biznesu, tak aby efekt finalny jak najbardziej Cię zadowolił oraz stanowił rzetelną bazę do podejmowania decyzji strategicznych.
- Drugim etapem będzie tzw. badanie desk research, w ramach którego nasi konsultanci zbiorą najważniejsze dane rynkowe oraz przeprowadzą na ich podstawie dogłębne analizy. Dzięki tym informacją przygotujemy raport, który dostarczy Ci najważniejszych informacji o rynku. Podczas prac projektowych zespół będzie korzystał z informacji zawartych w komercyjnych bazach danych.
- Po sfinalizowaniu materiału całość zostanie Ci zaprezentowana podczas spotkania podsumowującego prace projektowe. Odpowiemy wówczas na Twoje wszelkie pytania! Na podstawie zebranych informacji i przeprowadzonych analiz otrzymasz od nas komplet rekomendacji, które pomogły już setkom naszych klientów.
Dlaczego warto wybrać analizę rynku ConQuest Consulting?
Od 1998 roku analizy i badania rynku ConQuest Consulting wspierają podmioty w Polsce oraz za granicą umożliwiając im realizację strategicznych celów, co potwierdzają liczne rekomendacje. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak przebiegała współpraca z innymi firmami, sprawdź wybrane case studies: Analiza rynku dla firmy Decathlon i Analiza rynku dla firmy Kearney.
Specjalizujemy się w estymacji i obliczaniu wielkości i wartości rynków, prognozowania ich rozwoju oraz identyfikowaniu występujących na nich trendów. Nasze wieloletnie doświadczenie sprawia, że jesteśmy w stanie dostarczyć informacji nawet o najbardziej niszowych sektorach, a nasi klienci doceniają nas za elastyczność, zrozumienie ich potrzeb i kompleksowe podejście.
Concierte una cita consulta gratuita, chętnie opowiemy, jak analiza rynku pomoże Ci w podejmowaniu decyzji strategicznych!
Tras enviar el formulario, nos pondremos en contacto con usted a través de uno de nuestros especialistas para averiguar cómo podemos ayudar a su empresa.
Klienci o analizie rynku
„Projekt został przeprowadzony rzetelnie, z uwzględnieniem naszych potrzeb i wymagań, z zachowaniem pełnego profesjonalizmu oraz staranności zarówno pod kątem całościowej pracy, ukończonego raportu oraz współpracy naszych firm.”

Marzena Dabrowska-Olewniczak
Deputy Head of Trade w Ambasadzie Królestwa Danii
„Realizacja projektu przebiegała w pełni profesjonalnie oraz rzetelnie. Końcowy raport był jasno ustrukturyzowany oraz zrozumiały, co pozwoliło nam na dogłębne poznanie pod względem strategicznym branży, w której rozpoczynamy działalność.”

dr. inż. Alicja Kazek-Kęsik
Adiunkt w Politechnice Śląskiej
„Projekt został przeprowadzony rzetelnie, z uwzględnieniem naszych potrzeb i oczekiwań. Raport, profesjonalnie przygotowany zarówno pod względem merytorycznym, jak i graficznym, dostarczył wielu wartościowych informacji, które będą stanowić znaczącą pomoc przy podejmowaniu decyzji o dalszej strategii rozwoju oferowanych usług.”

Marcin Łuczak
Manager of B2B and Services w Decathlon
Vea nuestro estudio de caso
Dowiedz się jak dokładniej przebiega analiza rynku na przykładach realizowanych przez nas projektów