PREGUNTAS Y RESPUESTAS

Cuestiones generales

 

1. Jak wygląda współpraca z Państwa firmą podczas realizacji projektu?

Na początku po przesłaniu formularza skontaktuje się z Tobą jeden z naszych ekspertów, aby dowiedzieć się w jaki sposób, możemy pomóc Twojemu biznesowi. Następnym krokiem będzie przygotowanie przez nas spersonalizowanej oferty do trzech dni roboczych. Po zapoznaniu się z ofertą proponujemy jej omówienie na spotkaniu online.

Gdy zdecydujesz się na współpracę z ConQuest Consulting, jeden z naszych Project Managerów wraz z zespołem konsultantów rozpoczną prace projektowe w ciągu trzech dni od podpisania umowy, dostosowując cały proces do twoich potrzeb. W celu osiągnięcia jak najlepszych efektów oraz zadowolenia zachęcamy naszych klientów do cotygodniowych spotkań, na których przekazujemy dotychczas sporządzony materiał, omawiamy wyniki oraz postępy. W trakcie trwania prac nasz Project Manager będzie do Twojej dyspozycji mailowo oraz telefonicznie w przypadku pojawienia się pytań.

2. Jak prezentują Państwo wyniki badania?

Ofrecemos la presentación de los resultados en un archivo Word o PowerPoint en función de sus necesidades. También nos es posible preparar el material en un programa gráfico especialmente diseñado (por ejemplo, en el caso de informes promocionales) de acuerdo con las normas más recientes en materia de diseño.

3. Kto odpowiada za realizację projektu?

A cada proyecto se le asigna un Jefe de Proyecto que es responsable de su progreso y adapta el proceso a sus necesidades individuales. Durante el transcurso de los trabajos, nuestro Gestor de Proyectos estará a su disposición por correo electrónico y teléfono en caso de que surja alguna duda.

4. Jakie są nasze doświadczenia w prowadzeniu badań?

Posiadamy 25 lata doświadczenia w doradztwie biznesowym dla polskich i zagranicznych firmy. Od samych początków naszej działalności realizujemy projekty związane z badaniami rynku. Sprawdź nasze przykładowe realizacje i poznaj grono naszych zadowolonych klientów.

5. Jaka jest cena oraz czas realizacji projektu?

W zależności od wybranej usługi koszt oraz czas jej wykonania może się różnić, dlatego zachęcamy do umówienia się na darmową konsultacje, na której nasz specjalista przedstawi proponowaną wycenę oraz termin.

 

Análisis del mercado

 

1. Jak pozyskują Państwo dane?

Przy realizacji projektów korzystamy z danych pierwotnych oraz wtórnych. Pierwotne dane pozyskujemy za pośrednictwem badań jakościowych i ilościowych w postaci wywiadów oraz ankiet. Analizujemy również dane wtórne z raportów branżowych, komercyjnych oraz ogólnodostępnych baz danych (Orbis, Emis, Statista, Eurostat, GUS). Dysponujemy również rozbudowaną siecią partnerską w całej Europie, co pozwala nam na czerpanie wiedzy eksperckiej z wiarygodnych źródeł. Co więcej w razie potrzeby przeprowadzamy wywiady z ekspertami branżowymi.

2. Co w przypadku, gdy jakiejś informacji nie są w stanie Państwo pozyskać?

Po odbyciu Discovery Call’a, przeprowadzamy Desk Research, żeby na tej podstawie przygotować metodykę.  Jeśli potrzebne Ci dane nie są dla nas możliwe do pozyskania, zaproponujemy ci inne rozwiązanie dla stojących przed Tobą wyzwań

3. Jak określą Państwo wartość/wielkość rynku? Podział na poszczególnych graczy?

Llevamos a cabo tanto la determinación del valor y el tamaño del mercado como la evaluación de la cuota de mercado de los distintos agentes mediante el análisis de datos secundarios o primarios (en el caso de los nichos de mercado).

4. Czym różnią się badania pierwotne od wtórnych?

En el caso de los datos primarios, la información extraída procede de la investigación realizada por ConQuest Consulting en respuesta al problema de investigación que usted ha planteado. La investigación secundaria implica el análisis de datos procedentes de fuentes fundacionales como informes del sector y bases de datos.

 

Encuesta cualitativa y cuantitativa

 

1. Czy jesteśmy w stanie przeprowadzić badanie na grupie reprezentatywnej?

Nie wszystkie przeprowadzone przez nas badania są na grupie reprezentatywnej. Trzeba jednak zaznaczyć, że w wielu przypadkach liczebność próby gra mniejszą rolę niż np. dopasowanie próby. W przypadku chęci poznania opinii konsumentów na pewien temat wystarczające będzie mniejsze badanie, w którym respondenci zostaną dobrani jakościowo. W przypadku dużych prób współpracujemy z zaprzyjaźnionymi firmami, które posiadają rozbudowany panel badawczy.

2. Jak rekrutujemy osoby do badania?

Normalmente, si es posible, se busca a los encuestados potenciales a través de LinkedIn. Esta es una etapa en la que hay que tener mucho cuidado. Reclutamos a personas para la investigación, tras haber estudiado a fondo sus perfiles, para que los encuestados se ajusten lo mejor posible al problema individual de nuestro cliente.

3. Jak przedstawiamy wyniki badania?

Najczęściej na podstawie wyników przeprowadzonego badania sporządzamy dla naszych klientów raporty z podsumowaniem zebranego materiału.

 

Análisis de la competencia

 

1. Jaki jest zakres badania?

El análisis que preparamos puede abarcar aspectos como el análisis de la situación financiera, las prácticas de marketing, la cartera, los procesos de venta y la red de distribución, entre otros.