11.02.2022

Jak „utraceni’ klienci przekładają się na wzrost zysków firmy?

Podczas badania satysfakcji klientów najwięcej uwagi poświęca się tym lojalnym, stałym klientom, często pomijając klientów utraconych. Okazuje się, że to właśnie ci odbiorcy, którzy odchodzą do konkurencji, mogą być skarbnicą wiedzy dla naszej firmy.

To dzięki informacjom o wadach, a nie zaletach naszych produktów i usług możemy dowiedzieć się, jak usprawnić działanie naszego przedsiębiorstwa.

Kiedy przeprowadzamy badanie, już na etapie przygotowania ankiety ważna jest odpowiednia segmentacja klientów. Powinniśmy przygotować kilka zestawów pytań, tak aby w wyniku ankiety wydobyć z respondentów jak najwięcej cennych informacji. Oprócz tego, ważny jest właściwy dobór dnia i godziny, kiedy przeprowadzamy badanie, tak aby było ono jak najbardziej skuteczne.

Zobacz inne wpisy

Kluczowe zasady efektywnego zarządzania
Zarządzanie przedsiębiorstwem

Kluczowe zasady efektywnego zarządzania

Zobacz więcej
5 sił Portera i macierz McKinseya
Analiza rynku

Atrakcyjność sektora w gospodarce – 5 sił Portera i macierz McKinseya

Zobacz więcej
Biznesplan dla BTM Innovations Sp. z o.o.
Gospodarka

Jak „utraceni’ klienci przekładają się na wzrost zysków firmy?

Zobacz więcej

Zobacz inne wpisy

Kluczowe zasady efektywnego zarządzania
Zarządzanie przedsiębiorstwem

Kluczowe zasady efektywnego zarządzania

Zobacz więcej
5 sił Portera i macierz McKinseya
Analiza rynku

Atrakcyjność sektora w gospodarce – 5 sił Portera i macierz McKinseya

Zobacz więcej
Biznesplan dla BTM Innovations Sp. z o.o.
Gospodarka

Jak „utraceni’ klienci przekładają się na wzrost zysków firmy?

Zobacz więcej