• Pon-Pt : 9:00 - 18:00

Outsourcing pracowniczy


Outsourcing pracowniczy

OUTSOURCING PRACOWNIKÓW

OFERTA CONQUEST CONSULTING

tick Outsourcing pracowniczy  Rozwijasz działalność swojej firmy i zauważasz coraz to nowe zadania, które pojawiają się w przedsiębiorstwie?

tick Outsourcing pracowniczy  W działaniach operacyjnych firmy powstały potrzeby, które wykonywane są tylko w konkretnych okresach w roku?

tick Outsourcing pracowniczy  Pandemia COVID-19 zmusiła Cię do redukcji personelu, a pozostały nie jest w stanie wykonać wszystkich zadań?

tick Outsourcing pracowniczy  Poszukujesz wsparcia, które odciąży część Twoich pracowników?

Rozwiązaniem na każdą z poruszonych kwestii jest outsourcing pracowników. Inaczej jest on nazywany leasingiem pracowniczym i polega na czasowym wypożyczeniu ekspertów do wykonywania konkretnych zadań w Twojej firmie. ConQuest Consulting oferuje wspomniany model współpracy!

Nasze usługi stanowią dla wielu klientów wsparcie przy pozyskiwaniu finansowania zewnętrznego, m.in. w programach unijnych.

Przeprowadzamy usługi doradcze w programach takich jak: Go to Brand, Grant 2.4.1

OUTSOURCING CQC – usługi 

Specjaliści ConQuest Consulting wspomogą działalność Twojej firmy w ogólnie rozumianych działaniach zarówno administracyjno-biurowych, jak i tych bardziej specjalistycznych. Szerokie koetencje naszych pracowników na pewno wpasują się w konkretnie sprecyzowane potrzeby Twojej firmy. Nasi eksperci zajmą się m.in. obsługą:

tick Outsourcing pracowniczy systemów CRM,

tick Outsourcing pracowniczy baz danych,

tick Outsourcing pracowniczy bieżących zadań operacyjnych,

tick Outsourcing pracowniczy działań sprzedażowych oraz mngowych,

tick Outsourcing pracowniczy wykonywaniem badań pierwotnych,

tick Outsourcing pracowniczy analizą danych wtórnych.

To tylko przykłady działań, o które pytają nas nasi partnerzy w ramach outsourcingu oferowanego przez ConQuest Consulting. Profesjonalizm, elastyczne godziny pracy oraz dostępność pracowników od zaraz to tylko niektóre z korzyści outsourcingu CQC. Powiedz nam czego potrzebujesz, a my opowiemy o tym, jak możemy Ci pomóc!

OUTSOURCING CQC – korzyści

Outurcing jest coraz bardziej popularnym modelem współpracy. Wynajem pracowników wiąże się przede wszystkim z korzyściami ekonomicznymi. Nie trzeba przeprowadzać skomplikowanego procesu rekrutacji, zapewniać wszelkich benefitów pracowniczych oraz wprowadzać danego pracownika do wszystkich struktur firmowych. Outsourcing pracowników najczęściej dotyczy konkretnych zadań, które realizowane są przez specjalistów po zazwyczaj krótkim i rzeczowym wprowadzeniu. Wynagrodzenie takowego pracownika klasyfikowane jest jako koszt zmienny, a nie stały w danym przedsiębiorstwie, co stanowi dodatkową korzyść dla pracodawców! Pozwól nam pomóc obniżyć koszty działań operacyjnych oraz zwiększyć efektywność procesów firmowych!

Czasami zadania w firmie nie wpasowują się w kompetencje zatrudnionych osób. Dobrym rozwiązaniem jest outsourcing pracownika do tego konkretnego zadania, dzięki czemu reszta personelu może wykonywać swoje pierwotne obowiązki z odpowiednim zaangażowaniem, poświęcając niezbędną ilość czasu, przy niezmienionym poziomie jakości. Pojawiające się na bieżąco wyzwania są niezwykle czasochłonne i wymagają szybkiej realizacji. Wodpowiednim rozwiązaniem jest outsourcing pracowników, który wiąże się z  wypożyczeniem wyspecjalizowanej osoby do konkretnego zadania.

Outsourcing pracowników oferowany przez ConQuest Consulting pozwoli Twojej firmie rozwijać się, równocześnie nie generując zbędnych kosztów. Pomożemy Ci realizować wszystkie zadania w Twoim przedsiębiorstwie! Napisz do nas, przygotujemy dla Ciebie spersonalizowaną, darmową ofertę!

 

wypełnij formularz - oddzwonimy

    Przedsiębiorcy nieustannie zastanawiają się, jak ograniczyć wydatki i zredukować koszty prowadzenia działalności gospodarczej. Konkurencja na rynku nie próżnuje, a oczekiwania wobec właścicieli firm i ich usług są coraz wyższe, dlatego niezbędne jest znalezienie złotego środka, który pozwoli na efektywne wykonywanie pracy, a dodatkowo nie będzie to związane ze zbyt wysokim nakładem pieniężnym. A gdyby tak część zadań powierzyć komuś, kto zrobi to lepiej i taniej? Naprzeciw takim oczekiwaniom wychodzi outsourcing.

    Czym właściwie jest outsourcing?

    Nazwa pochodzi z języka angielskiego i jest skrótem od trzech słów: outside-resource-using, co w dosłownym tłumaczeniu oznacza korzystanie z zasobów zewnętrznych źródeł. W środowisku biznesowym określa przekazanie części zadań i projektów, bądź pełnienia pewnych funkcji wyspecjalizowanej firmie zewnętrznej, która dzięki swojej specjalizacji, wykonuje te zadania bardziej profesjonalnie, a co najważniejsze – taniej.

    Nowa alternatywa dla oszczędzania

    Na początku outsourcing był traktowany wyłącznie jako podstawowy instrument do minimalizowania wydatków. Przykładem mogą być działania przedsiębiorców z branży odzieżowej, którzy wyrób produktów koncentrują na rynku Azjatyckim, gdzie koszty produkcji, a przede wszystkim wynagrodzeń, są zdecydowanie niższe niż w Europie. Cena outsourcingu jest zależna od rodzaju zlecanych usług, jednak najczęściej charakteryzuje się niższą wysokością w porównaniu do wykonywania określonych zadań przez firmę zlecającą. Na korzyść outsourcingu przemawia również fakt, że niekiedy bieżące zadania wymagają nowych umiejętności, nieposiadanych przez obecnych pracowników . Outsourcing pozwala w tym przypadku na komfort, jakim jest korzystanie ze źródeł zewnętrznych i minimalizację kosztów związanych z zatrudnianiem pracowników na etat.

    Outsourcing w liczbach

    Według statystyk outsourcing po raz kolejny odnotował wzrost jeśli chodzi o zainteresowanie – w 2015 roku sektor powiększał się w tempie od 18% do 20 % w porównaniu do 2014 roku. Poprzedni rok pokazał również, że zatrudnienie w branży wyniosło 150 tys. osób, a prognozy na przyszłe lata są jeszcze bardziej obiecujące – szacuje się, że do 2020 roku będzie ono wynosiło 250 tys. osób.

    Pozytywne prognozy

    Obecnie outsourcing zdominowany jest przez 3 gałęzie : SSC (centra usług wspólnych) i KPO (centra zaawansowanych usług z zakresu analiz i ekspertyz) oraz BPO (sektor usług dla biznesu), który okazał się najbardziej dynamicznym sektorem w zakresie rozwoju. Spośród wszystkich osób pracujących w sektorze SSC/BPO na terenie Europy Środkowo-Wschodniej obywatele naszego kraju stanowią aż 40%. Warto zauważyć ogromny potencjał polskich firm świadczących usługi outsourcingowe. W kraju lokowane są centra biznesowe zagranicznych firm, a szczególnym zaufaniem cieszy się Kraków, który został określony jako jedno z najbardziej atrakcyjnych miast na świecie pod względem świadczonych tam usług.

    Outsourcing jest ważnym procesem, który w znacznym stopniu ułatwia pracę i pozwala przedsiębiorcom na ograniczenie wydatków. Stanowi on zatem strategiczne narzędzie biznesowe, pomagające w zarządzaniu firmą i ułatwiające jej rozwój. Należy pamiętać, że to właśnie pozytywny wpływ na funkcjonowanie organizacji jest dla polskich przedsiębiorców główną korzyścią z outsourcingu.

    Aleksandra Borkowska

    Komentarze (0)

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *