Q&A

Pytania ogólne

 

1. Jak wygląda współpraca z Państwa firmą podczas realizacji projektu?

Na początku po przesłaniu formularza skontaktuje się z Tobą jeden z naszych ekspertów, aby dowiedzieć się w jaki sposób, możemy pomóc Twojemu biznesowi. Następnym krokiem będzie przygotowanie przez nas spersonalizowanej oferty do trzech dni roboczych. Po zapoznaniu się z ofertą proponujemy jej omówienie na spotkaniu online.

Gdy zdecydujesz się na współpracę z ConQuest Consulting, jeden z naszych Project Managerów wraz z zespołem konsultantów rozpoczną prace projektowe w ciągu trzech dni od podpisania umowy, dostosowując cały proces do twoich potrzeb. W celu osiągnięcia jak najlepszych efektów oraz zadowolenia zachęcamy naszych klientów do cotygodniowych spotkań, na których przekazujemy dotychczas sporządzony materiał, omawiamy wyniki oraz postępy. W trakcie trwania prac nasz Project Manager będzie do Twojej dyspozycji mailowo oraz telefonicznie w przypadku pojawienia się pytań.

2. Jak prezentują Państwo wyniki badania?

Oferujemy prezentację wyników w pliku Word lub PowerPoint w zależności od Twoich potrzeb. Możliwe jest również przygotowanie przez nas materiału w specjalnie przeznaczonym do tego programie graficznym (np. w przypadku raportów promocyjnych) zgodnie z najnowszymi standardami w aspekcie designu.

3. Kto odpowiada za realizację projektu?

Każdemu projektowi przypisany jest Project Manager, który odpowiada za jego przebieg i dostosowuje proces do Twoich indywidualnych potrzeb. W trakcie trwania prac nasz Project Manager będzie do Twojej dyspozycji mailowo oraz telefonicznie w przypadku pojawienia się pytań.

4. Jakie są nasze doświadczenia w prowadzeniu badań?

Posiadamy 25 lata doświadczenia w doradztwie biznesowym dla polskich i zagranicznych firmy. Od samych początków naszej działalności realizujemy projekty związane z badaniami rynku. Sprawdź nasze przykładowe realizacje i poznaj grono naszych zadowolonych klientów.

5. Jaka jest cena oraz czas realizacji projektu?

W zależności od wybranej usługi koszt oraz czas jej wykonania może się różnić, dlatego zachęcamy do umówienia się na darmową konsultacje, na której nasz specjalista przedstawi proponowaną wycenę oraz termin.

 

Analiza Rynku

 

1. Jak pozyskują Państwo dane?

Przy realizacji projektów korzystamy z danych pierwotnych oraz wtórnych. Pierwotne dane pozyskujemy za pośrednictwem badań jakościowych i ilościowych w postaci wywiadów oraz ankiet. Analizujemy również dane wtórne z raportów branżowych, komercyjnych oraz ogólnodostępnych baz danych (Orbis, Emis, Statista, Eurostat, GUS). Dysponujemy również rozbudowaną siecią partnerską w całej Europie, co pozwala nam na czerpanie wiedzy eksperckiej z wiarygodnych źródeł. Co więcej w razie potrzeby przeprowadzamy wywiady z ekspertami branżowymi.

2. Co w przypadku, gdy jakiejś informacji nie są w stanie Państwo pozyskać?

Po odbyciu Discovery Call’a, przeprowadzamy Desk Research, żeby na tej podstawie przygotować metodykę.  Jeśli potrzebne Ci dane nie są dla nas możliwe do pozyskania, zaproponujemy ci inne rozwiązanie dla stojących przed Tobą wyzwań

3. Jak określą Państwo wartość/wielkość rynku? Podział na poszczególnych graczy?

Zarówno określenie wartości oraz wielkości rynku, jak i ocena udziału w nim poszczególnych graczy realizujemy poprzez analizę danych wtórnych lub pierwotnych (w przypadku rynków niszowych).

4. Czym różnią się badania pierwotne od wtórnych?

W przypadku danych pierwotnych pozyskane informację pochodzą z badań przeprowadzonych przez ConQuest Consulting w odpowiedzi na przedstawiony przez Ciebie problem badawczy. Badanie wtórne polega na analizie danych ze źródeł zastanych takich jak raporty branżowe oraz bazy danych.

 

Badanie jakościowe i ilościowe

 

1. Czy jesteśmy w stanie przeprowadzić badanie na grupie reprezentatywnej?

Nie wszystkie przeprowadzone przez nas badania są na grupie reprezentatywnej. Trzeba jednak zaznaczyć, że w wielu przypadkach liczebność próby gra mniejszą rolę niż np. dopasowanie próby. W przypadku chęci poznania opinii konsumentów na pewien temat wystarczające będzie mniejsze badanie, w którym respondenci zostaną dobrani jakościowo. W przypadku dużych prób współpracujemy z zaprzyjaźnionymi firmami, które posiadają rozbudowany panel badawczy.

2. Jak rekrutujemy osoby do badania?

Zazwyczaj, jeżeli to możliwe potencjalnych respondentów poszukujemy za pośrednictwem portalu LinkedIn. To etap, któremu należy poświęcić dużą uwagę. Do przeprowadzanych badań rekrutujemy osoby po ówczesnym dogłębnym zapoznaniu się z ich profilami tak, aby, jak najlepiej dopasować badanych do indywidualnego problemu naszego klienta.

3. Jak przedstawiamy wyniki badania?

Najczęściej na podstawie wyników przeprowadzonego badania sporządzamy dla naszych klientów raporty z podsumowaniem zebranego materiału.

 

Analiza Konkurencji

 

1. Jaki jest zakres badania?

Przygotowana przez nas analiza może objąć m.in. takie aspekty jak analiza sytuacji finansowej, praktyk marketingowych, portfolio, procesów sprzedażowych, sieci dystrybucji.