PREGUNTAS Y RESPUESTAS

 

Cuestiones generales

 

1. ¿cómo es la cooperación con su empresa durante el proyecto?

Inicialmente, tras enviar el formulario, uno de nuestros expertos se pondrá en contacto con usted para averiguar cómo podemos ayudar a su empresa. A continuación, prepararemos una oferta personalizada en un plazo máximo de tres días laborables. Una vez que haya revisado la oferta, le propondremos discutirla en una reunión en línea.

Cuando elige trabajar con ConQuest Consulting, uno de nuestros Jefes de Proyecto, junto con nuestro equipo de consultores, comenzará el trabajo de diseño en los tres días siguientes a la firma del contrato, adaptando todo el proceso a sus necesidades. Para conseguir los mejores resultados y la mayor satisfacción posible, animamos a nuestros clientes a mantener reuniones semanales en las que les entregamos el material producido hasta el momento, discutimos los resultados y el progreso. Durante toda la duración del trabajo, nuestro Jefe de Proyecto estará a su disposición por correo electrónico y por teléfono por si le surge alguna duda.

2. ¿Cómo se presentan los resultados de la encuesta?

Oferujemy prezentację wyników w pliku PowerPoint, Word, Excel, Power BI w zależności od Twoich potrzeb. Możliwe jest również przygotowanie przez nas materiału w specjalnie przeznaczonym do tego programie graficznym (np. w przypadku raportów promocyjnych) zgodnie z najnowszymi standardami w aspekcie designu.

3 ¿Quién es responsable de la ejecución del proyecto?

A cada proyecto se le asigna un Jefe de Proyecto que es responsable de su progreso y adapta el proceso a sus necesidades individuales. Durante el transcurso de los trabajos, nuestro Gestor de Proyectos estará a su disposición por correo electrónico y teléfono en caso de que surja alguna duda.

4. ¿cuál es nuestra experiencia en investigación?

Od 1998 roku działamy na rynku doradztwa biznesowego dla polskich i zagranicznych firm. Od samych początków naszej działalności realizujemy projekty związane z badaniami rynku. Możesz sprawdzić nasze przykładowe realizacje i poznać grono naszych zadowolonych klientów w zakładce Case Study.

5 ¿Cuál es el precio y el plazo de entrega del proyecto?

W zależności od wybranej usługi koszt oraz czas jej wykonania może się różnić, dlatego zachęcamy do umówienia się na darmową konsultacje, po której nasz specjalista przedstawi proponowaną wycenę oraz czas potrzebny na zrealizowanie projektu.

 

Análisis del mercado

 

1. ¿Cómo se obtienen los datos?

Przy realizacji projektów korzystamy z danych pierwotnych oraz wtórnych. Pierwotne dane pozyskujemy za pośrednictwem badań jakościowych i ilościowych w postaci wywiadów z ekspertami branżowymi oraz ankiet. Analizujemy również dane wtórne z raportów branżowych, komercyjnych oraz ogólnodostępnych baz danych (Orbis, Emis, Statista, Eurostat, GUS, itd.). Dysponujemy również rozbudowaną siecią partnerską w całej Europie, co pozwala nam na czerpanie wiedzy eksperckiej z wiarygodnych źródeł.

2 ¿Y si no puede obtener alguna información?

Po odbyciu Discovery Call’a, przeprowadzamy Desk Research, aby na tej podstawie przygotować metodykę.  Jeśli potrzebne Ci dane nie są dla nas możliwe do pozyskania, poinformujemy Cię o tym oraz zaproponujemy ci inne rozwiązanie dla stojących przed Tobą wyzwań.

3 ¿Cómo se determinará el valor/tamaño del mercado? ¿Desglose por agentes individuales?

Zarówno określenie wartości/wielkości rynku, jak i ocena udziału w nim poszczególnych graczy realizujemy poprzez analizę danych wtórnych lub pierwotnych (w przypadku rynków niszowych).

4 ¿Cuál es la diferencia entre investigación primaria y secundaria?

En el caso de los datos primarios, la información extraída procede de la investigación realizada por ConQuest Consulting en respuesta al problema de investigación que usted ha planteado. La investigación secundaria implica el análisis de datos procedentes de fuentes fundacionales como informes del sector y bases de datos.

 

Encuesta cualitativa y cuantitativa

 

1. ¿podemos realizar la encuesta a un grupo representativo?

Tak, przeprowadzamy dla naszych klientów badania na reprezentatywnych grupach.

2. ¿Cómo reclutamos a personas para el estudio?

Zazwyczaj, jeżeli to możliwe potencjalnych respondentów poszukujemy za pośrednictwem portalu LinkedIn. To etap, któremu należy poświęcić dużą uwagę. Do przeprowadzanych badań rekrutujemy osoby po ówczesnym dogłębnym zapoznaniu się z ich profilami tak, aby, jak najlepiej dopasować badanych do indywidualnego problemu naszego klienta. Przy kompletowaniu grupy badawczej często korzystamy również z pomocy zaprzyjaźnionych firm badawczych.

3. ¿cómo presentamos los resultados de la encuesta?

Najczęściej na podstawie wyników przeprowadzonego badania sporządzamy dla naszych klientów raporty w programach PowerPoint, Word, Excel.

 

Análisis de la competencia

 

1. ¿cuál es el ámbito del estudio?

Przygotowana przez nas analiza może objąć m.in. takie aspekty jak analiza sytuacji finansowej, praktyk marketingowych, portfolio, procesów sprzedażowych, sieci dystrybucji oraz wiele innych.