Fallstudie

Datenanalyse für ein Bekleidungsunternehmen

W okresie marzec-maj 2022 zrealizowaliśmy projekt dla rozpoznawalnej polskiej marki odzieżowej.

Kostenlose Beratung Kontakt
Marktanalyse

Aktivitäten

Projekt polegał na analizie dużych zbiorów danych (nawet o wielkości od 800 tys. do 1 mln rekordów). Analiza opierała się na tworzeniu zestawień i tabel przestawnych, gdzie obiektem porównań były ceny na stronie marki w stosunku do konkurencji w różnych krajach, rozbieżności cenowe na różnych rynkach.

Ergebnisse

Dzięki analizie i wizualizacji danych ankietowych konsumentów oraz badaniu szerokości oferty produktowej konkurencji, wyciągane były wnioski dotyczące dodania do oferty nowego produktu. Analizie podlegały również dane sprzedażowe. Analiza miała na celu wyciągnięcie wniosków w taki sposób, aby odpowiedzieć na strategiczne pytania managerów, którzy byli odpowiedzialni za tworzenie strategii rozwoju marki na rynkach zagranicznych.

Siehe andere Fallstudien

Analyse des Bausektors für Lafarge

Mehr sehen

Umfrage zur Fahrgastzufriedenheit bei Mazovia Rail

Mehr sehen

Akquisition von Geschäftspartnern für Bielenda

Mehr sehen

Dateipfad: /home/conquest/ftp/demo/wp-content/themes/conquest/single-case-study.php