Berichte zur Verkaufsförderung
Chcesz generować więcej leadów lub zwiększyć ich jakość? Szukasz sposobu, żeby dotrzeć do nowych klientów? Planujesz kolejne działania, żeby zwiększyć ruch na swojej stronie? A może po prostu chcesz budować wizerunek lidera w swojej branży? Sprawdź, jak w osiągnięciu Twoich celów biznesowych może pomóc Ci raport promocyjny!

Czym są Lead Magnety?
Raport promocyjny, czyli jeden z rodzajów lead magnetów to inaczej bezpłatny materiał rozwiązujący realny problem potencjalnego klienta, który otrzymuje w zamian za podanie swoich danych kontaktowych. Są one zbierane poprzez wypełnienie formularza w celu pobrania raportu. Osoby należące do precyzyjnie określonej grupy docelowej odbierają darmowy materiał, a tym samym Twoja baza mailingowa się rozrasta o jakościowe leady, posiadające wiedzę na temat świadczonych przez Twoją firmę usług czy oferowanych produktów!
Żeby doszło do transakcji potencjalny klient powinien w pierwszej kolejności poznać Twoją działalności, “polubić” Twoją firmę jako wykonawcę, a następnie Ci zaufać. Lead Magnet przyspiesza ten proces, stając się katalizatorem sprowadzającym zainteresowane osoby znacznie szybciej w dół lejka sprzedażowego.
Tworzymy content, który generuje leady... i nie tylko!
Jak pewnie możesz się domyślać, celem Lead Magnetów jest przyciąganie potencjalnych klientow. Dobrze przygotowany raport promocyjny powinien więc wzbudzać zainteresowanie, powodować, że odbiorcy – a w szczególności osoby decyzyjne nie mogą przejść obok nich obojętnie i zatrzymują swój wzrok podczas scrollowania. Raport promocyjny stanowi również nowy kanał marketingowy pozwalający na dotarcie do nowych klientów, a także zwiększenie ruchu na stronie. Gdy posiadasz tego typu materiał na swojej witrynie urozmaicasz również swój content marketing wykorzystując jego kolejny format.
Poniżej przedstawiamy listę wybranych korzyści, które możesz uzyskać dzięki raportowi promocyjnemu:
- Generowanie leadów
- Skupienie uwagi osób decyzyjnych
- Budowanie wizerunku lidera
- Dotarcie do nowych klientów
- Zwiększenie ruchu na stronie internetowej
- Lepsza jakość leadów
- Rozwój content marketingu
- Umożliwienie segmentacji klientów dzięki precyzyjnemu określeniu grupy docelowej raportu
- Edukacja grupy docelowej
- Katalizator leadów – przyspieszanie ścieżki zakupowej leadów i przesuwanie ich w dół lejka sprzedażowego
- Zwiększenie wiarygodności firmy
Nawet 1 wygenerowany lead, może pokryć wartość projektu!
Celem raportów promocyjnych jest często budowanie pozycji eksperta na rynku poprzez dzielenie się pewną wiedzą. Z ich pomocą pomagasz swoim klientom budować zainteresowanie swoim przedsiębiorstwem, oferowanymi usługami czy produktami. W ten sposób budujesz swoją rozpoznawalność und zaufanie wśród grupy docelowej, dzięki czemu raporty promocyjne mogą być bardzo dobrym źródłem pozyskiwania leadów.
Jeśli korzystasz z płatnych form promocji – Google Ads lub reklam na Facebooku – każda osoba odwiedzająca Twoją stronę to dla Ciebie koszt. Jeśli będziesz posiadał wartościowy dla odbiorców raport promocyjny, przemyślaną strategię jego promocji oraz dobrze przygotowany landing page, możesz uzyskać wysoki wskaźnik konwersji, co pozwoli Ci na wygenerowanie większej liczby leadów w krótszym czasie, a więc wydajesz mniej na reklamę. Dodatkowo, jeśli Twoja firma sprzedaje drogie produkty lub usługi, transakcja dokonana z klientem, którego zainteresowała Twoja oferta, może zwrócić Ci wielokrotnie wartość projektu raportu promocyjnego!
Czym charakteryzują się raporty promocyjne ConQuest Consulting?
Podczas procesu zakupowego jeden ze specjalistów ConQuest Consulitng, dzięki wspólnym rozmowom pozna cel opracowania Twojego raportu promocyjnego, tak aby móc dopasować ofertę do Twoich indywidualnych potrzeb. Doradzimy Ci, co zrobić, aby zmaksymalizować korzyści z raportu oraz pomożemy w wyborze jego tematu! Po tym jak zbadamy Twoje potrzeby, skontaktuje się z Tobą dedykowany Project Manager, posiadający doświadczenie w przygotowywaniu raportów promocyjnych, który będzie odpowiedzialny za prawidłowy przebieg projektu oraz współpracę.
- W pierwszej kolejności przeprowadzimy konsultacje menedżerskie, w ramach których potwierdzimy ustalenia z procesu zakupowego oraz doprecyzujemy szczegóły raportu promocyjnego i zasady współpracy.
- Następnie dedykowany zespół projektowy kierowany przez Project Managera przejdzie do przygotowywania wkładu merytorycznego. W tym celu posłużą mu przeprowadzone quantitative und qualitative Forschung na wskazanej przez Ciebie grupie odbiorców. Nasze wieloletnie doświadczenie sprawia, że jesteśmy w stanie pozyskać informacje nawet od najbardziej niszowych respondentów. Będzie to stanowiło główną wartość dla odbiorców Twojego raportu promocyjnego! Podczas prac projektowych zespół będzie korzystał wielu źródeł informacji, od komercyjnych baz danych, po różne strony internetowe.
- Po sfinalizowaniu wkładu merytorycznego całość ubierzemy w atrakcyjnej graficznie formie. Stworzymy projekt raportu, opracujemy infografiki, ilustracje, wykresy oraz inne elementy graficzne. W ConQuest Consulting stale śledzimy najnowsze trendy z zakresu grafiki komputerowej, UX oraz UI!
- Jeśli potrzebujesz pomocy w przygotowaniu strategii promocji Twojego raportu, możemy także wybrać odpowiednie kanały marketingowe oraz doradzić Ci, jak maksymalizować liczbę jego odbiorców! Opracujemy również materiały promocyjne, które pozwolą Ci na realizację działań marketingowych na social mediach oraz innych kanałach.
Dlaczego warto wybrać raporty promocyjne opracowywane przez zespół ConQuest Consulting?
Charakteryzuje nas kompleksowe podejście – od opracowania wartości merytorycznej do przygotowania projektu graficznego i opracowania finalnej wersji raportu. Przygotujemy Twój materiał od A do Z! W trakcie prac projektowych stawiamy na ścisłą współpracę z naszymi klientami, dzięki czemu będziesz miał stały wgląd w postęp prac! Na potrzeby raportu przeprowadzimy Quantitative und qualitative Forschung, zaopatrując go w dane i informacje, które nie są możliwe do pozyskania tradycyjnymi metodami, dostarczając odbiorcom Twojego raportu ogromną wartość! Jeśli nie wiesz, jakiego tematu ma dotyczyć raport – nie martw się! Nakierujemy Cię i pomożemy wybrać najlepszy temat!
Od 1998 roku pomagamy naszym klientom osiągać ich cele biznesowe. Posiadamy ogromne doświadczenie a w swoim portfolio mamy ponad 800 zadowolonych firm, co potwierdzają liczne rekomendacje. Jeśli chcesz dowiedzieć się, czego dotyczyły oraz jak wyglądały niektóre z przygotowanych przez nas raportów promocyjnych, zobacz: Raport “Jak komercjalizować innowacje”, Werbebericht für Forc.ee.
Umów się na bezpłatną konsultację – chętnie opowiemy, jak taki raport promocyjny mógłby się prezentować w przypadku Twojej firmy! Podczas spotkania przedstawimy Ci konkretne przykłady tematów dostosowane do grupy docelowej Twojego biznesu!
Nach dem Absenden des Formulars werden Sie kontaktiert von einer unserer Spezialisten mit Ihnen, um herauszufinden, wie wir Ihrem Unternehmen helfen.
Ergebnisse
Przygotowany od A do Z raport promocyjny
Kanał marketingowy do generowania leadów
Dotarcie do nowych klientów
Zwiększenie ruchu na stronie internetowej
Rozwój content marketingu
Edukacja Twojej grupy docelowej
Skupienie uwagi osób decyzyjnych
Aktivitäten
Wybór tematu raportu promocyjnego
Durchführung von Sekundärforschung zu ausgewählten Quellen
Przeprowadzenie badań ilościowych i jakościowych
Analyse von kommerziellen Datenbanken
Markt- und Wettbewerbsanalyse
Stworzenie projektu graficznego
Opracowanie strategii promocji raportu
Siehe unsere Fallstudie
Dowiedz się, jak dokładniej przebiega opracowywanie raportu promocyjnego na przykładach realizowanych przez nas projektów