Fallstudie

Datenanalyse für ein Bekleidungsunternehmen

W okresie marzec-maj 2022 zrealizowaliśmy projekt dla rozpoznawalnej polskiej marki odzieżowej.

Kostenlose Beratung Kontakt
Marktanalyse

Aktivitäten

Projekt polegał na analizie dużych zbiorów danych (nawet o wielkości od 800 tys. do 1 mln rekordów). Analiza opierała się na tworzeniu zestawień i tabel przestawnych, gdzie obiektem porównań były ceny na stronie marki w stosunku do konkurencji w różnych krajach, rozbieżności cenowe na różnych rynkach.

Ergebnisse

Dzięki analizie i wizualizacji danych ankietowych konsumentów oraz badaniu szerokości oferty produktowej konkurencji, wyciągane były wnioski dotyczące dodania do oferty nowego produktu. Analizie podlegały również dane sprzedażowe. Analiza miała na celu wyciągnięcie wniosków w taki sposób, aby odpowiedzieć na strategiczne pytania managerów, którzy byli odpowiedzialni za tworzenie strategii rozwoju marki na rynkach zagranicznych.

Siehe andere Fallstudien

Badanie ankietowe dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

Mehr sehen

Übersee-Expansion für einen Anbieter von CRM-Systemen

Mehr sehen

Project support dla Ambasady Królestwa Danii

Mehr sehen