Case study

Badanie ilościowe dla firmy Trefl S.A.

Badanie ilościowe w celu poznania opinii klientów oraz kontrahentów firmy Trefl S.A.

Darmowa konsultacja Kontakt
Digital Marketing

Opis

Zespół ConQuest Consulting w okresie dwóch miesięcy przeprowadził badanie telefoniczne na zlecenie największej firmy produkującej i dystrybuującej puzzle, gry planszowe oraz zabawki w Polsce i jednej z wiodących w Europie – Trefl S.A. Klient zwrócił się do nas z potrzebą poznania poziomu satysfakcji swoich klientów oraz partnerów biznesowych w celu usprawnienia swoich procesów biznesowych.

 

Działania

Badanie obejmowało zaplanowanie i przeprowadzenie 1000 wywiadów telefonicznych z klientami indywidualnymi oraz grupą 101 kontrahentów marki Trefl S.A. z Polski i Europy. Rozmowy były prowadzone zarówno w języku polskim, angielskim, jak i niemieckim. Na podstawie zebranych odpowiedzi respondentów zespół projektowy sporządził raport zawierający zestawienie danych statystycznych oraz indywidualnych komentarzy.

 

Rezultaty

Przeprowadzone przez nas badanie umożliwiło Trefl S.A. na dogłębne poznanie doświadczeń swoich klientów oraz kontrahentów, co pozwoliło firmie lepiej ulepszyć swoje procesy biznesowe. Badanie umożliwiło również firmie lepsze dostosowanie swoich produktów do potrzeb konsumentów.

Jeśli chcesz zadowolenie swoich klientów i kontrahentów – skontaktuj się z nami. Wspólnie ustalimy, jak możemy pomóc Twojemu biznesowi!

Zobacz inne case studies

Przygotowanie modelu biznesowego dla firmy Aquilo

Zobacz więcej

Wsparcie w ekspansji zagranicznej firmy BookBeat AB

Zobacz więcej

Analiza rynku dla Decathlon

Zobacz więcej