Oferta

Strategie marketingu
i sprzedaży

Brakuje Ci nowych klientów? Czujesz, że Twój proces sprzedażowy jest chaotyczny i można by go było usprawnić? A może chciałbyś poprawić wizerunek oraz ruch na swojej strony internetowej? Nasze strategie marketingowe i sprzedażowe skutecznie pomogą Ci osiągnąć przewagę konkurencyjną!

Bezpłatna konsultacja Kontakt

Brak przepalonych okazji biznesowych

Wzrost liczby leadów

Realizacja przewagi konkurencyjnej

Wyróżnienie marki na rynku

Rozumiemy Twoje potrzeby.

Podczas współpracy z naszymi klientami często spotykamy się z przypadkami, kiedy firmy nie wiedzą jak wykorzystać swój potencjał do pozyskiwania nowych klientów. W ConQuest Consulting kompleksowo podchodzimy do rozwiązania tego problemu i proponujemy zarówno strategie sprzedażowe, jak i marketingowe, które optymalizują działania obu tych działów, przekładając się na lepsze wyniki firmy.

Rezultaty

Otrzymanie dopasowanej do Twoich potrzeb strategii

Identyfikacja przewagi Twojego produktu lub usługi

Dostosowanie działań marketingowych i sprzedażowych do najnowszych trendów

Identyfikacja działań o najwyższym potencjale zwrotu z inwestycji

Opracowanie wniosków i rekomendacji strategicznych

Działania

Sprecyzowanie celów marketingowych i sprzedażowych

Analiza obecnych grup docelowych

Analiza dotychczasowych kanałów dotarcia

Analiza trendów i najlepszych praktyk dla branży

Wybór najbardziej optymalnych kanałów sprzedaży

Zaplanowanie kampanii marketingowych

Opracowanie budżetu oraz harmonogramu działań

Czym jest strategia marketingowa i sprzedażowa?

Strategia marketingowa i sprzedażowa to kompleksowy plan działania oraz odpowiedni dobór technik i narzędzi codziennej pracy. Pomagają one firmom zrozumieć swoich klientów oraz efektywnie komunikować i sprzedawać swoje produkty lub usługi.

W ramach budowania skutecznych strategii marketingu i sprzedaży ważna jest kompleksowa analiza rynku i potrzeb klientów, co pozwala na zrozumienie, gdzie produkt lub usługa najlepiej się wpasowuje. Kluczowe jest również określenie unikalnej wartości marki oraz jej efektywne pozycjonowanie w stosunku do konkurencji. Ważnym elementem jest także wybór odpowiednich kanałów komunikacji i promocji, takich jak media społecznościowe, wyszukiwarki internetowe czy reklama telewizyjna, aby dotrzeć do obranej grupy docelowej. Strategie takie obejmują również metody sprzedaży i dystrybucji, które określają, jak i gdzie produkty będą sprzedawane, a także sposoby budowania relacji z klientami.

Po stworzeniu strategii marketingu i sprzedaży niezbędna jest regularna analiza wyników, aby stale udoskonalać strategię do zmieniających się warunków rynkowych i preferencji klientów, co wymaga stałej współpracy między działami marketingu i sprzedaży w celu zapewnienia spójności działań.

Jak przebiega projekt?

Po podpisaniu umowy skontaktuje się z Tobą specjalnie przydzielony Project Manager, który będzie odpowiedzialny za prawidłowy przebieg projektu oraz koordynację współpracy.

  1. W pierwszej kolejności odbędą się konsultacje menedżerskie, podczas których Project Manager, wraz z dedykowanym zespołem projektowym, będzie starał się zbadać Twoje potrzeby, aby finalny efekt Cię zadowolił oraz stanowił rzetelną bazę do podejmowania decyzji strategicznych.
  2. Drugim etapem będzie przeprowadzenie badań wtórnych, pierwotnych, lub połączenie obydwu metod, w ramach których nasi konsultanci zbiorą najważniejsze dane na temat rynku, Twojej grupy docelowej i Twoich klientów oraz przeprowadzą na ich podstawie dogłębne analizy. Na bazie pozyskanych informacji zespół projektowy rozpocznie budowę strategii marketingowej i/lub sprzedażowej.
  3. Strategia budowana bez aktywnego udziału klienta jest bezużyteczna, dlatego w trakcie trwania prac zespół projektowy będzie umawiać się z Tobą na warsztaty i spotkania statusowe, a po sfinalizowaniu materiału całość zostanie Ci zaprezentowana podczas spotkania podsumowującego. Odpowiemy wówczas na Twoje wszelkie pytania! Na podstawie zebranych informacji i przeprowadzonych analiz otrzymasz od nas komplet wniosków i rekomendacji strategicznych.

Cena i czas realizacji strategii marketingowej i sprzedażowej.

Najważniejszym czynnikiem wpływającym na czas realizacji strategii marketingowych i sprzedażowych jest wielkość i branża, w której działa przedsiębiorstwo. Stworzenie od podstaw strategii przez zespół kilku konsultantów trwa zazwyczaj od 3 do 12 tygodni. Niestety trudno jest podać dokładny okres.

Koszt przygotowania kompleksowej strategii marketingowej i sprzedażowej waha się od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych w zależności od m.in.: zakresu planowanych działań, grupy docelowej firmy, indywidualnych wymagań oraz technik wykorzystywanych podczas przeprowadzanych badań.

Dlaczego wybrać ConQuest Consulting?

Już od 25 lat ConQuest Consulting z powodzeniem wspiera Polskie, jak i zagraniczne przedsiębiorstwa w tworzeniu strategii marketingowych i sprzedażowych, co potwierdzają liczne rekomendacje. Zrealizowaliśmy już 1 200 projektów, co przełożyło się na ponad 900 zadowolonych klientów. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak przebiegała współpraca z innymi firmami, sprawdź wybrane case studies: Strategia marketingowa dla firmy Aprosystem oraz Strategia marketingowa i sprzedażowa w ramach ekspansji firmy Naturo.

Realizowaliśmy projekty dla firm z wielu branż.

Umów się na bezpłatną konsultację, a nasz specjalista opowie Ci o współpracach z przedsiębiorstwami podobnymi do Twojego.

Kontakt

Skontaktuj się z nami

Prześlij formularz, a skontaktujemy się z tobą tak szybko jak to możliwe!

Kontakt