Strategie marketingu i sprzedaży
Brakuje Ci nowych klientów? Czujesz, że Twój proces sprzedażowy jest chaotyczny i można by go było usprawnić? A może chciałbyś poprawić wizerunek oraz ruch na swojej strony internetowej? Nasze strategie marketingowe i sprzedażowe skutecznie pomogą Ci osiągnąć przewagę konkurencyjną!
Brak przepalonych okazji biznesowych
Wzrost liczby leadów
Realizacja przewagi konkurencyjnej
Wyróżnienie marki na rynku
Rozumiemy Twoje potrzeby
Podczas współpracy z naszymi klientami często spotykamy się z przypadkami, kiedy firmy nie wiedzą jak wykorzystać swój potencjał do pozyskiwania nowych klientów. W ConQuest Consulting kompleksowo podchodzimy do rozwiązania tego problemu i proponujemy zarówno strategie sprzedażowe, jak i marketingowe, które optymalizują działania obu tych działów, przekładając się na lepsze wyniki firmy.
Rezultaty
Otrzymanie dopasowanej do Twoich potrzeb strategii
Identyfikacja przewagi Twojego produktu lub usługi
Dostosowanie działań marketingowych i sprzedażowych do najnowszych trendów
Identyfikacja działań o najwyższym potencjale zwrotu z inwestycji
Opracowanie wniosków i rekomendacji strategicznych
Działania
Sprecyzowanie celów marketingowych i sprzedażowych
Analiza obecnych grup docelowych
Analiza dotychczasowych kanałów dotarcia
Analiza trendów i najlepszych praktyk dla branży
Wybór najbardziej optymalnych kanałów sprzedaży
Zaplanowanie kampanii marketingowych
Opracowanie budżetu oraz harmonogramu działań
Czym jest strategia marketingowa i sprzedażowa?
Strategia marketingowa i sprzedażowa to kompleksowy plan działania oraz odpowiedni dobór technik i narzędzi codziennej pracy. Pomagają one firmom zrozumieć swoich klientów oraz efektywnie komunikować i sprzedawać swoje produkty lub usługi.
W ramach budowania skutecznych strategii marketingu i sprzedaży ważna jest kompleksowa analiza rynku i potrzeb klientów, co pozwala na zrozumienie, gdzie produkt lub usługa najlepiej się wpasowuje. Kluczowe jest również określenie unikalnej wartości marki oraz jej efektywne pozycjonowanie w stosunku do konkurencji. Ważnym elementem jest także wybór odpowiednich kanałów komunikacji i promocji, takich jak media społecznościowe, wyszukiwarki internetowe czy reklama telewizyjna, aby dotrzeć do obranej grupy docelowej. Strategie takie obejmują również metody sprzedaży i dystrybucji, które określają, jak i gdzie produkty będą sprzedawane, a także sposoby budowania relacji z klientami.
Po stworzeniu strategii marketingu i sprzedaży niezbędna jest regularna analiza wyników, aby stale udoskonalać strategię do zmieniających się warunków rynkowych i preferencji klientów, co wymaga stałej współpracy między działami marketingu i sprzedaży w celu zapewnienia spójności działań.
Jak przebiega projekt?
Po podpisaniu umowy skontaktuje się z Tobą specjalnie przydzielony Project Manager, który będzie odpowiedzialny za prawidłowy przebieg projektu oraz koordynację współpracy.
- W pierwszej kolejności odbędą się konsultacje menedżerskie, podczas których Project Manager, wraz z dedykowanym zespołem projektowym, będzie starał się zbadać Twoje potrzeby, aby finalny efekt Cię zadowolił oraz stanowił rzetelną bazę do podejmowania decyzji strategicznych.
- Drugim etapem będzie przeprowadzenie badań wtórnych, pierwotnych, lub połączenie obydwu metod, w ramach których nasi konsultanci zbiorą najważniejsze dane na temat rynku, Twojej grupy docelowej i Twoich klientów oraz przeprowadzą na ich podstawie dogłębne analizy. Na bazie pozyskanych informacji zespół projektowy rozpocznie budowę strategii marketingowej i/lub sprzedażowej.
- Strategia budowana bez aktywnego udziału klienta jest bezużyteczna, dlatego w trakcie trwania prac zespół projektowy będzie umawiać się z Tobą na warsztaty i spotkania statusowe, a po sfinalizowaniu materiału całość zostanie Ci zaprezentowana podczas spotkania podsumowującego. Odpowiemy wówczas na Twoje wszelkie pytania! Na podstawie zebranych informacji i przeprowadzonych analiz otrzymasz od nas komplet wniosków i rekomendacji strategicznych.
Cena i czas realizacji strategii marketingowej i sprzedażowej
Najważniejszym czynnikiem wpływającym na czas realizacji strategii marketingowych i sprzedażowych jest wielkość i branża, w której działa przedsiębiorstwo. Stworzenie od podstaw strategii przez zespół kilku konsultantów trwa zazwyczaj od 3 do 12 tygodni. Niestety trudno jest podać dokładny okres.
Koszt przygotowania kompleksowej strategii marketingowej i sprzedażowej waha się od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych w zależności od m.in.: zakresu planowanych działań, grupy docelowej firmy, indywidualnych wymagań oraz technik wykorzystywanych podczas przeprowadzanych badań.
Dlaczego wybrać ConQuest Consulting?
Już od 26 lat ConQuest Consulting z powodzeniem wspiera Polskie, jak i zagraniczne przedsiębiorstwa w tworzeniu strategii marketingowych i sprzedażowych, co potwierdzają liczne rekomendacje. Zrealizowaliśmy już 1 200 projektów, co przełożyło się na ponad 900 zadowolonych klientów. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak przebiegała współpraca z innymi firmami, sprawdź wybrane case studies: Strategia marketingowa dla firmy Aprosystem oraz Strategia marketingowa i sprzedażowa w ramach ekspansji firmy Naturo.
Realizowaliśmy projekty dla firm z wielu branż
Umów się na bezpłatną konsultację, a nasz specjalista opowie Ci o współpracach z przedsiębiorstwami podobnymi do Twojego.
Skontaktuj się z nami
Prześlij formularz, a skontaktujemy się z tobą tak szybko jak to możliwe!
Kontakt