Case study

Strategia marketingowa dla Aprosystem Sp. z o.o.

Zobacz jak pomogliśmy firmie Aprosystem zbudować strategie marketingową

Darmowa konsultacja Kontakt
Strategia marketingowa dla firmy z branży IT

Usługa doradcza dla firmy Aprosystem

Aprosystem Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma działająca w branży IT, stanowiąca kluczowego partnera firmy Asseco. Specjalizuje się w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych, takich jak systemy zarządzania, oprogramowanie biznesowe, oraz usługi z zakresu cyfrowej transformacji dla różnych sektorów rynku.

Oferowany przez firmę system TMS wspiera przedsiębiorstwa w działalności handlowej oraz zarządzaniu transportem. Nasz klient potrzebował skutecznej strategii marketingowej, która pozwoliłaby mu na dotarcie do osób decyzyjnych (kierowników i dyrektorów) w firmach produkcyjnych, dzięki czemu mogliby oni wdrożyć ten system we własnych firmach.

Kompleksowa strategia marketingowa

Strategia marketingowa, którą stworzyliśmy dla Aprosystem obejmowała zarówno działania związane z marketingiem tradycyjnym, jak i cyfrowym. Wśród nich znalazły się takie elementy jak: redefinicja wartości marki, tworzenie unikalnych treści marketingowych, czy optymalizacja strony internetowej firmy pod kątem SEO. Dla klienta szczególnie ważne było zrozumienie profilu idealnego konsumenta, ich firmy oraz zaplanowanie działań, które pozwoliłyby na skuteczne docieranie do tej grupy.

Jakie działania wchodziły w zakres projektu?

Pierwszym krokiem w projekcie była analiza potrzeb firmy Aprosystem i określenie celów marketingowych. Następnie, stworzyliśmy wizję komunikacji marketingowej, która pozwoliła na spójne i efektywne docieranie do grupy docelowej firmy. Koncepcja obejmowała zarówno działania związane z marketingiem outbound, jak i inbound, czyli strategii marketingowej skupiającej się na przyciąganiu klientów poprzez dostarczanie wartościowych treści i doświadczeń dostosowanych do ich potrzeb i zainteresowań.

Podjęliśmy działania w obszarze content marketingu, które skupiały się na tworzeniu wartościowych treści, odpowiadających na potrzeby i wyzwania odbiorców Aprosystem. Stworzyliśmy strategię komunikacji w mediach społecznościowych, która pozwoliła na zwiększenie zaangażowania użytkowników oraz budowę relacji z potencjalnymi klientami.

Kolejnym etapem było dobranie narzędzi marketingowych i kanałów komunikacji, które umożliwiły klientowi na skuteczne dotarcie do grupy docelowej. Zaplanowaliśmy również harmonogram działań marketingowych, który pozwolił na optymalizację procesów marketingowych. Finalnym krokiem było stworzenie budżetu i wybór działań marketingowych, które są w stanie zapewnić najwyższą stopę zwrotu.

Rezultaty doradztwa dla Aprosystem Sp z o.o

W ramach naszej współpracy zarekomendowaliśmy Aprosystem stworzenie bazy mailingowej, która pozwoliłaby na prowadzenie skuteczniejszych kampanii e-mail marketingowych. Zaleciliśmy także przeprowadzenie kampanii lead generation, która przyczyniłaby się do zwiększenia liczby potencjalnych klientów.W ramach rekomendacji doradziliśmy klientowi w zakresie wyboru wydarzeń branżowych, pomogliśmy wybrać optymalne strategie w ramach wykorzystanego konta reklamowego Google Ads w tym z wykorzsytaniem reklam typu display oraz Platformy YouTube. Co więcej zespół projektowy zbudował rekomendacje dotyczące wykorzystania remarketingu w kampaniach marketingowych oraz polecił firmie zatrudnienie specjalisty ds. marketingu.

Cytując Radosława Cichonia, Project Menagera w firmie Aprosystem: „Dzięki naszej owocnej współpracy z firmą ConQuest Consulting z pełnym przekonaniem polecamy ją jako solidnego i kompetentnego doradcę biznesowego, który wykonuje swoją pracę na najwyższym poziomie”.

Jeśli potrzebujesz wsparcia lub doradztwa w stworzeniu strategii marketingowej, która zainteresuje twoich potencjalnych klientów i pozwoli generować nowe okazje biznesowe, wypełnij poniższy formularz. Skontaktuje się z tobą nasz specjalista, aby, opowiedzieć jak możemy Ci pomóc.

Zobacz inne case studies

Project support dla BauApp Polska

Zobacz więcej

Badanie jakościowe dla Polskiego Banku Komórek Macierzystych

Zobacz więcej

Raport promocyjny dla firmy Forc.ee

Zobacz więcej