Badania ilościowe
i jakościowe
Dzięki badaniom jakościowym i ilościowym możesz mieć wgląd w to, co naprawdę sądzą twoi partnerzy bądź potencjalni klienci. Zacznij podejmować decyzje biznesowe na podstawie faktów, a nie domysły!
Darmowa konsultacja Kontakt
Ankiety online (CAWI)
Wywiady telefoniczne (CATI)
Pogłębione wywiady indywidualne (IDI)
Pogłębione wywiady telefoniczne (TDI)
Poznaj rynek od strony klienta!
Zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym istotnym elementem opracowania strategii działania jest dostosowanie swojej oferty do konsumentów. Podstawą do zrozumienia trendów panujących na rynku jest szczegółowa analiza zachowania klientów w różnych kontekstach. Analizy mogą mieć charakter jakościowy (pozwalają dogłębnie przeanalizować konkretne zjawisko) lub ilościowy (procentowa lub liczbowa skala zjawiska, identyfikacja trendów). Każda z metod – zarówno badania jakościowe, jak i ilościowe, mają swoje unikalne atuty. Z pewnością najskuteczniejszym i najefektywniejszym sposobem badania rynku jest umiejętne połączenie obydwu metod, jednak nie zawsze istnieje taka potrzeba. Zespół ConQuest Consulting w trakcie bezpłatnych konsultacji dołoży wszelkich starań, aby ustalić, która metoda przyniesie najlepsze rezultaty spełniające Państwa potrzeby!

Działania
Stworzenie scenariusza lub formularzu
Zebranie wyników
Opracowanie ankiet
Przedstawienie wniosków i rekomendacji
Rezultaty
Poznanie konkretnych potrzeb grupy docelowej
Poznanie wymagań swoich klientów
Wyznaczenie kierunku dalszego rozwoju produktu
Poznanie trendów konsumenckich








Na jakie pytania odpowiadają badania ilościowe?
Jaka część grupy docelowej uważa produkt za interesujący
Jaka część osób z badanej grupy preferuje nasz produkt
Co należałoby poprawić, aby zwiększyć sprzedaż
Ile osób w grupie docelowej rozpoznaje daną markę
Zobacz nasze case study
Czyli historie współpracy naszych klientów z badań ilościowych i jakościowych
Skontaktuj się z nami
Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to możliwe.
Kontakt