Badania ilościowe i jakościowe
Chcesz dogłębnie poznać potrzeby i wymagania swoich klientów? Szukasz sposobu na wyznaczenie kierunku dalszego rozwoju swojej firmy? A może chcesz poznać trendy konsumenckie lub opinię ludzi na wybrany temat? Brakuje Ci czasu i zasobów, żeby dokładnie się im przyjrzeć? Nasz zespół może Ci w tym pomóc!
Ankiety online (CAWI)
Wywiady telefoniczne (CATI)
Pogłębione wywiady indywidualne (IDI)
Pogłębione wywiady telefoniczne (TDI)
Ankiety online (CAWI)
Wywiady telefoniczne (CATI)
Pogłębione wywiady indywidualne (IDI)
Pogłębione wywiady telefoniczne (TDI)
Czym są badania ilościowe i jakościowe?
Badania ilościowe w analizach rynku polegają na zbieraniu danych w formie liczbowej z dużej próby, a następnie ich analizie w celu uzyskania wglądu w zachowania i preferencje konsumentów. Przykłady obejmują ankiety, kwestionariusze, grupy fokusowe i badania obserwacyjne.
Badania jakościowe koncentrują się z kolei na zrozumieniu ludzkich uczuć, przekonań, postaw i zachowań, polegają na zbieraniu i analizowaniu danych nienumerycznych, agregowaniu przeciwności i różnorodności zgłaszanych przez respondentów. Przykładami badań jakościowych są wywiady, obserwacje i pytania otwarte. Ten rodzaj badań pozwala na bardziej szczegółowy wgląd w to, jak klienci myślą oraz co czują w odniesieniu do danego zagadnienia, produktu lub usługi.
Rezultaty
Poznanie konkretnych potrzeb, wyzwań i oczekiwań grupy docelowej
Pozyskanie kluczowych insightów konsumenckich
Wyznaczenie kierunku dalszego rozwoju produktu na podstawie danych
Określenie zainteresowania Twoim produktem lub usługą
Opracowanie wniosków i rekomendacji strategicznych
Działania
Stworzenie scenariusza lub formularza badania, który spełni Twoje oczekiwania
Przesłanie scenariuszy badań do Twojej akceptacji
Przeprowadzenie wywiadów eksperckich, badania ankietowego lub połączenie obydwu metod
Pogłębiona analiza wyników
Przygotowanie wyników badania w formie raportu
Rozumiemy Twoje potrzeby
Pracując z naszymi klientami, widzimy, że wiele firm w Polsce mierzy się z podobnymi wyzwaniami. Konsultanci ConQuest Consulting przeprowadzają badania jakościowe i ilościowe, dzięki którym możesz mieć wgląd w to, co naprawdę sądzą twoi partnerzy bądź potencjalni klienci. Poza pozyskaniem potrzebnych informacji nasz zespół dokona ich analizy i wspólnie z Tobą wyciągnie wnioski, które pomogą Ci podjąć trafne decyzje biznesowe na podstawie faktów, a nie domysłów!
W czym pomogą Ci badania ilościowe i jakościowe?
Wykonując badania ilościowe i jakościowe, jesteśmy w stanie dostarczyć Ci dane i informacje, które są trudne do pozyskania innymi metodami. Dzięki nim będziesz w stanie poznać opinie, postawy czy preferencje wybranej grupy odbiorców, a także określić ich potrzeby i oczekiwania, a przede wszystkim uniknąć kosztów związanych z niedostosowanymi do potrzeb rynku decyzjami.
W czym wobec tego m.in. pomogą Ci badania ilościowe i jakościowe?
- Poznanie konkretnych potrzeb grupy docelowej
- Poznanie wymagań swoich klientów
- Wyznaczenie kierunku dalszego rozwoju produktu
- Poznanie trendów konsumenckich
- Poznanie opinii danej próby badawczej na wybrany temat
Badanie rynku przeprowadzone w synergii z analizą konkurencji oraz oparte o badania jakościowe lub ilościowe jest silnym źródłem danych i informacji, na podstawie których będziesz mógł podejmować przemyślane decyzje biznesowe.
Cena i czas przeprowadzenia badania
Najważniejszymi aspektami wpływającymi na koszt i czas przeprowadzenia badania, są: wielkość i dostępność grupy badawczej, wybrana metodyka oraz złożoność badania.
Przeprowadzenie badania może zająć kilka dni, tygodni, a nawet miesięcy, w zależności od wybranej metody przeprowadzania badania oraz grupy badawczej.
Koszt przeprowadzenia badania ilościowego lub jakościowego przez firmę doradczą może wynieść od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych w zależności od wspomnianych wcześniej czynników.
Dlaczego wybrać ConQuest Consulting?
Od 1998 roku analizy i badania rynku ConQuest Consulting wspierają podmioty w Polsce oraz za granicą umożliwiając im realizację strategicznych celów, co potwierdzają liczne rekomendacje. Zrealizowaliśmy ponad 1200 projektów dla 900 zadowolonych klientów. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak przebiegała współpraca z innymi firmami, sprawdź wybrane case studies: Badanie satysfakcji klientów Kolei Mazowieckich oraz Badanie jakościowe dla Polskiego Banku Komórek Macierzystych.
Realizowaliśmy projekty dla firm z wielu branż
Umów się na bezpłatną konsultację, a nasz specjalista opowie Ci o współpracach z przedsiębiorstwami podobnymi do Twojego.
Skontaktuj się z nami
Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to możliwe.
Kontakt