Oferta

Badania ilościowe i jakościowe

Chcesz dogłębnie poznać potrzeby i wymagania swoich klientów? Szukasz sposobu na wyznaczenie kierunku dalszego rozwoju swojej firmy? A może chcesz poznać trendy konsumenckie lub opinię ludzi na wybrany temat? Brakuje Ci czasu i zasobów, żeby dokładnie się im przyjrzeć? Nasz zespół może Ci w tym pomóc!

Bezpłatna konsultacja Kontakt

Ankiety online (CAWI)

Wywiady telefoniczne (CATI)

Pogłębione wywiady indywidualne (IDI)

Pogłębione wywiady telefoniczne (TDI)

Czym są badania ilościowe i jakościowe?

Badania ilościowe w analizach rynku polegają na zbieraniu danych w formie liczbowej z dużej próby, a następnie ich analizie w celu uzyskania wglądu w zachowania i preferencje konsumentów. Przykłady obejmują ankiety, kwestionariusze, grupy fokusowe i badania obserwacyjne.

Badania jakościowe koncentrują się z kolei na zrozumieniu ludzkich uczuć, przekonań, postaw i zachowań, polegają na zbieraniu i analizowaniu danych nienumerycznych, agregowaniu przeciwności i różnorodności zgłaszanych przez respondentów. Przykładami badań jakościowych są wywiady, obserwacje i pytania otwarte. Ten rodzaj badań pozwala na bardziej szczegółowy wgląd w to, jak klienci myślą oraz co czują w odniesieniu do danego zagadnienia, produktu lub usługi.

Rezultaty

Działania

Rozumiemy Twoje potrzeby

Pracując z naszymi klientami, widzimy, że wiele firm w Polsce mierzy się z podobnymi wyzwaniami. Konsultanci ConQuest Consulting przeprowadzają badania jakościowe i ilościowe, dzięki którym możesz mieć wgląd w to, co naprawdę sądzą twoi partnerzy bądź potencjalni klienci. Poza pozyskaniem potrzebnych informacji nasz zespół dokona ich analizy i wspólnie z Tobą wyciągnie wnioski, które pomogą Ci podjąć trafne decyzje biznesowe na podstawie faktów, a nie domysłów!

W czym pomogą Ci badania ilościowe i jakościowe?

Wykonując badania ilościowe i jakościowe, jesteśmy w stanie dostarczyć Ci dane i informacje, które są trudne do pozyskania innymi metodami. Dzięki nim będziesz w stanie poznać opinie, postawy czy preferencje wybranej grupy odbiorców, a także określić ich potrzeby i oczekiwania, a przede wszystkim uniknąć kosztów związanych z niedostosowanymi do potrzeb rynku decyzjami.

W czym wobec tego m.in. pomogą Ci badania ilościowe i jakościowe?

  • Poznanie konkretnych potrzeb grupy docelowej
  • Poznanie wymagań swoich klientów
  • Wyznaczenie kierunku dalszego rozwoju produktu
  • Poznanie trendów konsumenckich
  • Poznanie opinii danej próby badawczej na wybrany temat

Badanie rynku przeprowadzone w synergii z analizą konkurencji oraz oparte o badania jakościowe lub ilościowe jest silnym źródłem danych i informacji, na podstawie których będziesz mógł podejmować przemyślane decyzje biznesowe.

Cena i czas przeprowadzenia badania

Najważniejszymi aspektami wpływającymi na koszt i czas przeprowadzenia badania, są: wielkość i dostępność grupy badawczej, wybrana metodyka oraz złożoność badania.

Przeprowadzenie badania może zająć kilka dni, tygodni, a nawet miesięcy, w zależności od wybranej metody przeprowadzania badania oraz grupy badawczej.

Koszt przeprowadzenia badania ilościowego lub jakościowego przez firmę doradczą może wynieść od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych w zależności od wspomnianych wcześniej czynników.

Dlaczego wybrać ConQuest Consulting?

Od 1998 roku analizy i badania rynku ConQuest Consulting wspierają podmioty w Polsce oraz za granicą umożliwiając im realizację strategicznych celów, co potwierdzają liczne rekomendacje. Zrealizowaliśmy ponad 1200 projektów dla 900 zadowolonych klientów. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak przebiegała współpraca z innymi firmami, sprawdź wybrane case studies: Badanie satysfakcji klientów Kolei Mazowieckich oraz Badanie jakościowe dla Polskiego Banku Komórek Macierzystych.

Realizowaliśmy projekty dla firm z wielu branż

Umów się na bezpłatną konsultację, a nasz specjalista opowie Ci o współpracach z przedsiębiorstwami podobnymi do Twojego.

Kontakt

Skontaktuj się z nami

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to możliwe.

Kontakt