Case study

Badanie ilościowe i jakościowe dla AGH

Na zlecenie Katedry Elektroniki Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie przeprowadziliśmy badanie jakościowe i ilościowe preferencji diabetyków oraz innowacyjnego urządzenia do pomiaru poziomu cukru dla diabetyków.

Darmowa konsultacja Kontakt

Usługa doradcza dla AGH

Katedra Elektroniki z renomowanej uczelni technicznej, którą jest Akademia Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie założona w 1913 roku – potrzebowała naszego wsparcia w przeprowadzeniu badania jakościowego i ilościowego preferencji diabetyków oraz innowacyjnego urządzenia do pomiaru poziomu cukru dla diabetyków. Uzyskanie wyników badań było kluczowe, aby móc podjąć trafne decyzje biznesowe.

Jakie działania wchodziły w zakres projektu

Projekt składał się z trzech etapów. Podczas pierwszego przygotowano scenariusz kwestionariusza i przeprowadzono badanie ilościowe. Badaniem CAWI objęto 179 respondentów chorujących na cukrzycę typu 1. w celu ustalenia stosowanych przez badanych metod pomiaru glikemii oraz odczuć dotyczących nowego prototypu. W kolejnym etapie zespół projektowy zaprosił 10 osób z grupy docelowej do udziału w indywidualnych wywiadach pogłębionych IDI, podczas których prezentowany był prototyp urządzenia. Rozmowy trwały średnio 1,5 godziny i miały na celu dokładne rozpoznanie prawdziwych i ukrytych odczuć dotyczących przedstawianego urządzenia oraz pomóc w usprawnieniu i dostosowaniu prototypu do preferencji użytkowników. Ostatnią częścią projektu było przeprowadzenie analizy uzyskanych wyników i określenie rekomendacji.

Rezultaty doradztwa dla AGH

Raport końcowy wraz z podsumowaniem nakreślającym dalsze kroki definiujące strategię działania oraz przygotowania wyglądu urządzenia został dostarczony w terminie, a jego rezultaty pozwoliły podjąć Akademii Górniczo-Hutniczej kluczowe decyzje biznesowe. Współpraca przebiegła bez problemów i zakończyła się wystawieniem referencji dla naszego zespołu.

Zobacz inne case studies

Przygotowanie modelu biznesowego dla firmy Aquilo

Zobacz więcej

Ekspansja zagraniczna dla firmy dostarczającej systemy CRM

Zobacz więcej

Badanie ankietowe dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

Zobacz więcej