Case study

Badanie ilościowe i jakościowe dla AGH

Na zlecenie Katedry Elektroniki Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie przeprowadziliśmy badanie jakościowe i ilościowe preferencji diabetyków oraz innowacyjnego urządzenia do pomiaru poziomu cukru dla diabetyków.

Bezpłatna konsultacja Kontakt

Usługa doradcza dla AGH

Katedra Elektroniki z renomowanej uczelni technicznej, którą jest Akademia Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie założona w 1913 roku – potrzebowała naszego wsparcia w przeprowadzeniu badania jakościowego i ilościowego preferencji diabetyków oraz innowacyjnego urządzenia do pomiaru poziomu cukru dla diabetyków. Uzyskanie wyników badań było kluczowe, aby móc podjąć trafne decyzje biznesowe.

Jakie działania wchodziły w zakres projektu

Projekt składał się z trzech etapów. Podczas pierwszego przygotowano scenariusz kwestionariusza i przeprowadzono badanie ilościowe. Badaniem CAWI objęto 179 respondentów chorujących na cukrzycę typu 1. w celu ustalenia stosowanych przez badanych metod pomiaru glikemii oraz odczuć dotyczących nowego prototypu. W kolejnym etapie zespół projektowy zaprosił 10 osób z grupy docelowej do udziału w indywidualnych wywiadach pogłębionych IDI, podczas których prezentowany był prototyp urządzenia. Rozmowy trwały średnio 1,5 godziny i miały na celu dokładne rozpoznanie prawdziwych i ukrytych odczuć dotyczących przedstawianego urządzenia oraz pomóc w usprawnieniu i dostosowaniu prototypu do preferencji użytkowników. Ostatnią częścią projektu było przeprowadzenie analizy uzyskanych wyników i określenie rekomendacji.

Rezultaty doradztwa dla AGH

Raport końcowy wraz z podsumowaniem nakreślającym dalsze kroki definiujące strategię działania oraz przygotowania wyglądu urządzenia został dostarczony w terminie, a jego rezultaty pozwoliły podjąć Akademii Górniczo-Hutniczej kluczowe decyzje biznesowe. Współpraca przebiegła bez problemów i zakończyła się wystawieniem referencji dla naszego zespołu.

Zapisz się na darmową konsultację!















    Akceptuję regulamin*


    Wyślij

    Zobacz inne case studies

    Analiza rynku smarchwatch’y we Włoszech

    Zobacz więcej

    Badanie jakościowe dla Polskiego Banku Komórek Macierzystych

    Zobacz więcej

    Pozyskiwanie partnerów biznesowych dla firmy Bielenda

    Zobacz więcej