Case study

Analiza konkurencji dla PWN

Dowiedz się, jak pomogliśmy firmie PWN lepiej poznać swoją konkurencję!

Bezpłatna konsultacja Kontakt

Usługa analizy konkurencji na rynku wydawniczym dla PWN S.A.

W okresie czerwiec-lipiec 2024 roku zespół ConQuest Consulting zrealizował projekt analizy marketingowej  konkurencji odla PWN S.A., jednego z największych wydawnictw książkowych w Polsce, działającego na rynku akademickim. Celem projektu było dokładne zbadanie pozycji PWN S.A. względem głównych konkurentów oraz identyfikacja mocnych i słabych stron oferty, co miało pomóc w wypracowaniu skutecznej strategii rozwoju.

Jakie działania wchodziły w zakres projektu?

Usługa obejmowała realizację analizy konkurentów pod kątem ich marketingu oraz analizy ofert w ich portfolio wraz z wyszczególnieniem ich mocnych i słabych stron. Przygotowano analizę grup strategicznych, pokazującą jak PWN wygląda na tle innych firm. Uzupełnieniem badania było zebranie najlepszych praktyk rynkowych oraz przedstawienie rekomendacji strategicznych dla rozwoju marki PWN.

Rezultaty doradztwa dla PWN S.A.

Realizując tę usługę, firma otrzymała od nas materiały na temat bezpośredniej konkurencji, co pozwoliło na jej lepsze zrozumienie i dostosowanie  działań marketingowych. Dodatkowo, raport dostarczył  informacje na temat dalszego kierunku rozwoju  wydawnictwa. Firma tak wypowiedziała się o naszej współpracy:

“Zespół dostarczył nam cenne materiały na temat naszej konkurencji, co pozwoli nam na jej lepsze zrozumienie i dostosowanie naszych działań marketingowych.”

Dziękujemy za zaufanie!

Jeśli Twoje przedsiębiorstwo również potrzebuje wsparcia w kwestii analizy konkurencji, zachęcamy do wypełnienia poniższego formularza, a chętnie przedstawimy, w jaki sposób możemy Ci pomóc!

 

Zobacz inne case studies

Analiza rynku dla firmy IsoFit

Zobacz więcej

Usługa analizy konkurencji dla firmy SGI Sp. z o.o.

Zobacz więcej

Strategia wejścia na rynek dla firmy Tergon

Zobacz więcej