Case study

Strategia rozpoznawalności dla Foods Brothers Sp. z o.o.

Bezpłatna konsultacja Kontakt

Usługa doradcza dla Foods Brothers Sp. z o.o.

Przedsiębiorstwo od początku swojej działalności specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości produktów spożywczych. Dzięki zaawansowanym technologiom i innowacyjnym rozwiązaniom, Foods Brothers wspiera rozwój branży gastronomicznej, hotelarskiej oraz detalicznej, dostarczając swoje produkty i usługi czołowym przedsiębiorstwom na rynku.

W okresie styczeń-marzec 2024 roku zespół ConQuest Consulting zrealizował na zlecenie firmy Foods Brothers Sp. z o.o. usługę doradztwa strategicznego w zakresie stworzenia strategii rozpoznawalności produktów nowej marki. Potrzebowaliśmy dokładnego zbadania oczekiwań grupy docelowej oraz rekomendacji odnośnie kierunku rozwoju.

Jakie działania wchodziły w skład projektu?

Usługa obejmowała realizację badania ilościowego na grupie 200 studentów z całej Polski w celu poznania preferencji zakupowych, świadomości oraz czynników decydujących o wyborze danego produktu przez grupę docelową.

Następnie wykonana została analiza działań marketingowych konkurencji wraz z wyszczególnieniem ich mocnych i słabych stron. Uzupełnieniem badania było zebranie najlepszych praktyk rynkowych oraz przedstawienie rekomendacji strategicznych dla rozwoju marki.

Rezultaty doradztwa dla Food Brothers Sp. z o.o.

Realizując tę usługę, klient otrzymał od nas specjalnie dostosowany, kompleksowy raport obejmujący informacje zebrane podczas badania ilościowego oraz strategia rozpoznawalności marki.

Andrzej Kołosowski, Dyrektor Zarządzania w następujący sposób wypowiedział się o naszej współpracy:

“Zespół dostarczył nam cenne materiały na temat naszej grupy docelowej, co pozwoliło nam na jej lepsze zrozumienie i dostosowanie naszych działań marketingowych. Dodatkowo, raport dostarczył nam informacji na temat dalszego kierunku rozwoju marki. Nasza współpraca pozwala nam zdecydowanie polecić ConQuest Consulting jako kompetentnego i godnego zaufania partnera strategicznego dla firm, które planują rozwój nowych produktów.”

Dzięki naszym analizom oraz rekomendacjom firma jest świadoma informacji o swojej grupie docelowej co pozwoliło jej skutecznie realizować swoje działania marketingowe.

Jeśli Twoja firma również potrzebuje wsparcia w kompleksowych analizach rynku lub badań ilościowych i jakościowych wypełnij poniższy formularz, a przedstawimy, w jaki sposób możemy pomóc w rozwoju Twojej firmy.

Zapisz się na bezpłatną konsultacje!



    Akceptuję regulamin*


    Wyślij

    Zobacz inne case studies

    Wsparcie analityczne dla Modivo S.A.

    Zobacz więcej

    Usługa Doradcza dla BOIG

    Zobacz więcej

    Strategia rozpoznawalności dla Foods Brothers Sp. z o.o.

    Zobacz więcej