Case study

Lead magnet dla Comarch Healthcare SA

Zobacz jak pomogliśmy naszemu klientowi skutecznie dotrzeć do swojej grupy docelowej.

Darmowa konsultacja Kontakt
raport promocyjny dla klienta

Kompleksowe doradztwo biznesowe

W ciągu trzech miesięcy zrealizowaliśmy projekt doradczy dla spółki Comarch Healthcare. To wiodąca firma w branży medtech w Polsce. W portfolio produktowym firmy znajdują się telemedyczne systemy informatyczne, oprogramowanie do zarządzania placówkami medycznymi, zdalną opiekę medyczną, mobilne aplikacje medyczne oraz własne produkty medyczne i okołomedyczne.

Comarch Healthcare charakteryzuje trudno dostępna grupa docelowa. Dla firmy oznacza to, ciągłą potrzebę tworzenia nowych treści, które zaangażują potencjalnych klientów i zwiększą ekspozycję marki.

Nasz Klient potrzebował doradztwa w zakresie stworzenia skutecznego lead magnetu, by w jak najbardziej efektywny sposób generować nowe okazje biznesowe.

Jakie działania wchodziły w zakres projektu?

Celem podjętych działań było opracowanie materiału marketingowego w postaci raportu promocyjnego, który miał:

  • zaangażować grupę docelową naszego klienta,
  • stać się nowym źródłem jakościowych leadów,
  • zwiększyć bazę mailingową.

W ramach projektu zespół projektowy przygotował scenariusze badania ilościowego na grupę 750 pacjentów oraz 75 lekarzy.

W celu pozyskania perspektywy ekspertów branżowych przeprowadzono 7 wywiadów pogłębionych m.in. Rektorem Śląskiego Uniwersytetu Medycznego, Prezesem Polskiej Federacji Szpitali oraz Prezesem Związku Szpitali Powiatowych Województwa Śląskiego.

W trakcie trwania prac odbywały się regularne konsultacje z klientem, które umożliwiły stałą ewaluację progresu, sprawne eliminowanie nieporozumień oraz stwarzało pole do dyskusji. Dokonano również analizy wszystkich pozyskanych w badaniu danych. Na podstawie otrzymanych wyników zespół projektowy opracował merytorycznie oraz graficznie rozległy raport promocyjny, odpowiadający na wyzwania i problemy osób, które zarządzają placówkami medycznymi.

Rezultaty doradztwa dla Comarch Healthcare SA

Raport „e-Zdrowie. Pacjent a placówka – różnice potrzeb, oczekiwań i możliwości” zawiera cenne wnioski dla grupy docelowej naszego klienta, czyli ordynatorów i dyrektorów szpitali, pracowników firm ubezpieczeniowych, branży MedTech oraz osób, które chciałyby zwiększyć innowacyjność swoich placówek.

Wszystkie podjęte w projekcie działania przyczyniły się do stworzenia materiału, który realnie przyczyni się do pozyskania nowych klientów, poszerzenia bazy mailingowej oraz polepszenia jakości leadów.

Przygotowany przez nas materiał stał się źródłem treści do wykorzystania na stronie internetowej i w mediach społecznościowych. Dzięki dostosowaniu raportu do zainteresowań  grupy docelowej naszego klienta pozwolił on na tworzenie angażujących postów.

Cytując Natalię Bojdo, Product Marketing Manager: “Jesteśmy zadowoleni z efektu prac, materiał będzie solidną podstawą do generowania nowych okazji biznesowych. Polecamy firmę ConQuest Consulting jako rzetelnego partnera biznesowego.”

Dzięki przeprowadzonemu przez nas badaniu firma Comarch Healthcare mogła wydelegować przygotowanie ważnej części swojego content marketingu oraz skupić się w tym czasie na innych celach!

Jeśli potrzebujesz wsparcia lub doradztwa w stworzeniu raportu promocyjnego, który zainteresuje twoją grupę docelową i pozwoli generować nowe okazje biznesów, wypełnij poniższy formularz. Skontaktuje się z tobą nasz specjalista, aby, opowiedzieć jak możemy Ci pomóc.

Z pełną wersją raportu możesz zapoznać się na stronie Comarch Healthcare.

Zobacz inne case studies

Pitch deck dla firmy Choicer

Zobacz więcej

Outsourcing projektowy dla Movens Advisory

Zobacz więcej

Analiza rynku dla firmy Cloudity Sp. z o.o.

Zobacz więcej