Case study

Analiza danych dla firmy odzieżowej

Zobacz jak pomogliśmy rozpoznawalnej polskiej marce odzieżowej!

Darmowa konsultacja Kontakt

Usługa doradcza

W okresie marzec-maj 2022 zrealizowaliśmy projekt dla rozpoznawalnej polskiej marki odzieżowej. Celem firmy było zwiększenie skuteczności promocji marki na zagranicznych rynkach.

Jakie działania wchodziły w zakres projektu?

Projekt polegał na analizie dużych zbiorów danych (nawet o wielkości od 800 tys. do 1 mln rekordów). Analiza opierała się na tworzeniu zestawień i tabel przestawnych, gdzie obiektem porównań były ceny na stronie marki w stosunku do konkurencji w różnych krajach, rozbieżności cenowe na różnych rynkach.

Rezultaty doradztwa

Dzięki analizie i wizualizacji danych ankietowych konsumentów oraz badaniu szerokości oferty produktowej konkurencji, wyciągane były wnioski dotyczące dodania do oferty nowego produktu. Analizie podlegały również dane sprzedażowe. Analiza miała na celu wyciągnięcie wniosków w taki sposób, aby odpowiedzieć na strategiczne pytania managerów, którzy byli odpowiedzialni za tworzenie strategii rozwoju marki na rynkach zagranicznych.

Zobacz inne case studies

Biznesplan dla BTM Innovations Sp. z o.o.

Zobacz więcej

Badanie ilościowe dla firmy Trefl S.A.

Zobacz więcej

Lead magnet dla Comarch Healthcare SA

Zobacz więcej