Case study

Analiza danych dla firmy odzieżowej

Zobacz jak pomogliśmy rozpoznawalnej polskiej marce odzieżowej!

Darmowa konsultacja Kontakt

Usługa doradcza

W okresie marzec-maj 2022 zrealizowaliśmy projekt dla rozpoznawalnej polskiej marki odzieżowej. Celem firmy było zwiększenie skuteczności promocji marki na zagranicznych rynkach.

Jakie działania wchodziły w zakres projektu?

Projekt polegał na analizie dużych zbiorów danych (nawet o wielkości od 800 tys. do 1 mln rekordów). Analiza opierała się na tworzeniu zestawień i tabel przestawnych, gdzie obiektem porównań były ceny na stronie marki w stosunku do konkurencji w różnych krajach, rozbieżności cenowe na różnych rynkach.

Rezultaty doradztwa

Dzięki analizie i wizualizacji danych ankietowych konsumentów oraz badaniu szerokości oferty produktowej konkurencji, wyciągane były wnioski dotyczące dodania do oferty nowego produktu. Analizie podlegały również dane sprzedażowe. Analiza miała na celu wyciągnięcie wniosków w taki sposób, aby odpowiedzieć na strategiczne pytania managerów, którzy byli odpowiedzialni za tworzenie strategii rozwoju marki na rynkach zagranicznych.

Zobacz inne case studies

Komercjalizacja innowacji dla Instytutu Chemii Fizycznej PAN

Zobacz więcej

Desk research dla Kearney

Zobacz więcej

Wsparcie analityczne dla Modivo S.A.

Zobacz więcej