Analiza danych dla firmy odzieżowej
Zobacz jak pomogliśmy rozpoznawalnej polskiej marce odzieżowej!
Bezpłatna konsultacja Kontakt
Usługa doradcza
W okresie marzec-maj 2022 zrealizowaliśmy projekt dla rozpoznawalnej polskiej marki odzieżowej. Celem firmy było zwiększenie skuteczności promocji marki na zagranicznych rynkach.
Jakie działania wchodziły w zakres projektu?
Projekt polegał na analizie dużych zbiorów danych (nawet o wielkości od 800 tys. do 1 mln rekordów). Analiza opierała się na tworzeniu zestawień i tabel przestawnych, gdzie obiektem porównań były ceny na stronie marki w stosunku do konkurencji w różnych krajach, rozbieżności cenowe na różnych rynkach.
Rezultaty doradztwa
Dzięki analizie i wizualizacji danych ankietowych konsumentów oraz badaniu szerokości oferty produktowej konkurencji, wyciągane były wnioski dotyczące dodania do oferty nowego produktu. Analizie podlegały również dane sprzedażowe. Analiza miała na celu wyciągnięcie wniosków w taki sposób, aby odpowiedzieć na strategiczne pytania managerów, którzy byli odpowiedzialni za tworzenie strategii rozwoju marki na rynkach zagranicznych.
Jeśli Twoja firma również potrzebuje wsparcia w kompleksowych analizach rynku wypełnij poniższy formularz, a przedstawimy, w jaki sposób możemy pomóc w rozwoju Twojej firmy.
Zobacz inne case studies

Biznesplan dla BTM Innovations Sp. z o.o.
Zobacz więcej
Usługa doradztwa ds. działań marketingowych dla 2Riders
Zobacz więcej