Analiza danych dla firmy odzieżowej
W okresie marzec-maj 2022 zrealizowaliśmy projekt dla rozpoznawalnej polskiej marki odzieżowej.
Darmowa konsultacja Kontakt
Działania
Projekt polegał na analizie dużych zbiorów danych (nawet o wielkości od 800 tys. do 1 mln rekordów). Analiza opierała się na tworzeniu zestawień i tabel przestawnych, gdzie obiektem porównań były ceny na stronie marki w stosunku do konkurencji w różnych krajach, rozbieżności cenowe na różnych rynkach.
Rezultaty
Dzięki analizie i wizualizacji danych ankietowych konsumentów oraz badaniu szerokości oferty produktowej konkurencji, wyciągane były wnioski dotyczące dodania do oferty nowego produktu. Analizie podlegały również dane sprzedażowe. Analiza miała na celu wyciągnięcie wniosków w taki sposób, aby odpowiedzieć na strategiczne pytania managerów, którzy byli odpowiedzialni za tworzenie strategii rozwoju marki na rynkach zagranicznych.
Zobacz inne case studies

Pitchdeck dla firmy Choicer
Zobacz więcej
Analiza rynku wydawniczego dla firmy Nowa Era
Zobacz więcej