Case study

Ekspansja zagraniczna dla firmy dostarczającej systemy CRM

Działająca na polskim rynku firma z branży CRM postanowiła rozszerzyć swoją dzialalność. Chciała rozpocząć działanie za granicą, lecz nie wiedziała które państwo będzie najbardziej optymalne w ich aktualnej sytuacji.

Darmowa konsultacja Kontakt

Działania

Po konsultacjach z klientem udało nam się ustalić najważniejsze kryteria brane pod uwagę podczas wyboru docelowego państwa ekspansji. Brane pod uwagę były nie tylko czynniki demograficzne i polityczne, lecz także te związane bezpośrednio z rynkiem dostawców oprogramowania CRM. Na podstawie powyższych danych stworzyliśmy specjalny wskaźnik, określający atrakcyjność danego państwa. Gdy udało się wybrać kraj oferujący najlepsze warunki do prowadzenia w nim działalności, zespół ConQuest Consulting rozpoczął głębszą analizę docelowego państwa. Określiliśmy zakres działalności obecnych na rynku konkurentów oraz potencjalnych partnerów biznesowych. Zidentyfikowaliśmy najpopularniejsze działania i trendy oraz potencjalne szanse czy ryzyka.

Zobacz inne case studies

Analiza danych dla firmy odzieżowej

Zobacz więcej

Raport promocyjny dotyczący rynku Food Delivery

Zobacz więcej

Outsourcing projektowy dla firmy meblarskiej

Zobacz więcej