Case study

Raport promocyjny dotyczący rynku Food Delivery

W 2020 roku przeprowadziliśmy obszerne badanie rynku dostaw jedzenia w Polsce.

Darmowa konsultacja Kontakt

O czym był raport

Przygotowany przez nas raport dotyczył kompleksowej analizy rynku Food Delivery w Polsce. Skupiliśmy się na badaniu opinii konsumenckiej, przeprowadzając ankiety wśród kilkuset respondentów, głównie z grupy wiekowej do 24 roku życia. Celem było zrozumienie przyzwyczajeń i preferencji konsumentów, a także analiza działań marketingowych i pozycji rynkowej podmiotów działających w tej branży.

Jakie działania wchodziły w jego zakres

W ramach projektu przeprowadziliśmy badania ilościowe, skupiające się na preferencjach konsumentów w zakresie usług Food Delivery. Analizowaliśmy również podmioty działające na rynku, ich oferty, strategie marketingowe oraz plany rozwoju. Wszystko to po to, aby zrozumieć dynamikę rynku i zidentyfikować kluczowe trendy.

Rezultaty raportu

Nasz raport dostarczył cennych informacji o rynku Food Delivery, w tym o wartości rynku, trendach, prognozach rozwoju, a także o kluczowych graczach i ich strategiach marketingowych. Raport, dostępny w zakładce raporty na naszej stronie internetowej.

Zobacz inne case studies

Strategia wejścia na rynek dla firmy Tergon

Zobacz więcej

Project support dla BauApp Polska

Zobacz więcej

Analiza potencjału aplikacji do carsharingu peer-to-peer

Zobacz więcej