Case study

Strategia wejścia na rynek dla firmy Naturo

Zobacz jak pomogliśmy firmie Naturo w procesie internacjonalizacji!

Bezpłatna konsultacja Kontakt
frame

Usługa doradcza dla Naturo

Na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy zespół ConQuest Consulting zrealizował projekt doradczy dla Naturo Sp. z o.o. Firma od początku jej istnienia współpracuje z czołowymi przedsiębiorstwami produkcyjno-handlowymi oraz sieciami handlowymi sprzedającymi żywność ekologiczną. Stąd powstały dwie marki: Dary Ogrodu oraz Dary Ogrodu Bio.

Drugą marką firmy jest BIOBAS, która oferuje ekologiczne produkty wysokiej jakości dla dzieci, jednocześnie wspierając młodych rodziców w prowadzeniu zdrowego trybu życia ich dzieci za pomocą nauki i zabawy.

Nasz klient chciał dokonać ekspansji na nowe rynki, by móc dywersyfikować i skutecznie skalować swoją działalność. Dzięki naszej usłudze doradczej, Naturo może podejmować trafne decyzje biznesowe podczas projektu internacjonalizacji!

Jakie działania wchodziły w zakres projektu?

Wykonanie tego projektu wymagało od nas zrealizowania kilku konkretnych kroków.

Przede wszystkim, przeprowadziliśmy kompleksową analizę makrootoczenia na rynku docelowym, wraz z analizą czynników oddziałujących na rynek oraz estymacją potencjału, trendów oraz praktyk rynkowych. W analizach zawarliśmy między innymi analizę SWOT oraz 5 sił Portera.

W ramach projektu przeanalizowaliśmy także głównych konkurentów na rynkach brytyjskim i niemieckim pod kątem oferty produktowej, polityki cenowej, kanałów sprzedaży, partnerstw handlowych, działań marketingowych, kondycji finansowej i rentowności, a także podejmowanych inwestycji i planów rozwojowych.

Dodatkowo wykonaliśmy segmentację klientów oraz skontaktowaliśmy potencjalnych kontrahentów, w celu nawiązania współpracy z Naturo.

Wszystkie podjęte działania pozwoliły nam na opracowanie strategii wejścia na rynek niemiecki i brytyjski, która była oparta na metodyce OKR.

Rezultaty doradztwa dla Naturo

Dzięki realizacji usługi firma otrzymała wyjątkowy, dopasowanego do potrzeb raportu, opisującego najistotniejsze czynniki, które mogą wpłynąć na rozwój przedsiębiorstwa na rynkach docelowych.

Rezultatem naszej pracy było przedstawienie rekomendacji strategicznych na podstawie rynkowych danych statystycznych. Dzięki naszemu wsparciu, przedsiębiorstwo posiada konkretny plan ekspansji oraz jest świadome szans i zagrożeń, które czekają na nowych rynkach.

Dzięki przeprowadzonej przez nas analizie, Naturo może podejmować trafne decyzje biznesowe i skalować swoje przedsiębiorstwo!

Jeśli Twoja firma także potrzebuje wsparcia w internacjonalizacji – wypełnij poniższy formularz, a my chętnie opowiemy, jak możemy Ci pomóc!

Zapisz się na darmową konsultację!















    Akceptuję regulamin*


    Wyślij

    Zobacz inne case studies

    Badanie świadomości marki dla firmy Donaldson Polska

    Zobacz więcej

    Analiza rynku
    i konkurencji dla firmy Bakoma S.A.

    Zobacz więcej

    Badanie ilościowe i jakościowe dla AGH

    Zobacz więcej