Estudio de caso

Expansión en el extranjero de un proveedor de sistemas CRM

Una empresa de CRM que opera en el mercado polaco decidió ampliar sus operaciones. Quería empezar a operar en el extranjero, pero no sabía qué país sería el más óptimo en su situación actual.

Consulta gratuita Póngase en contacto con

Usługa doradcza dla firmy z branży CRM

Działająca na polskim rynku firma z branży CRM zdecydowała się na ekspansję zagraniczną – potrzebowała jednak naszego wsparcia w wyborze najbardziej optymalnego państwa na rozszerzenie swojej działalności.  

Qué actividades incluía el proyecto

Po konsultacjach z klientem udało nam się ustalić najważniejsze kryteria brane pod uwagę podczas wyboru docelowego państwa ekspansji. Brane pod uwagę były nie tylko czynniki demograficzne i polityczne, lecz także te związane bezpośrednio z rynkiem dostawców oprogramowania CRM. Na podstawie powyższych danych stworzyliśmy specjalny wskaźnik, określający atrakcyjność danego państwa. Gdy udało się wybrać kraj oferujący najlepsze warunki do prowadzenia w nim działalności, zespół ConQuest Consulting rozpoczął głębszą analizę docelowego państwa. Określiliśmy zakres działalności obecnych na rynku konkurentów oraz potencjalnych partnerów biznesowych. Zidentyfikowaliśmy najpopularniejsze działania i trendy oraz potencjalne szanse czy ryzyka.

Rezultaty doradztwa dla firmy z branży CRM

Po 8 tygodniach trwania projektu klient planujący ekspansję zagraniczną wiedział już jaki rynek wybrać w obecnej sytuacji przedsiębiorstwa. Klient poznał też istotne aspekty prowadzenia działalności we wskazanym kraju, których znajomość pozwoliła mu na podjęcie trafnych decyzji biznesowych.

Véase otros casos prácticos

Parejas a juego para Chimeneas JAWAR

Más información

Análisis de mercado para Cloudity Sp. z o.o.

Más información

Análisis competitivo de las cisternas Gpi

Más información