Informe

Éxito de las ventas B2B en 2024

2024

Consultoría ConQuest

iPhone 13

Najważniejsze cechy handlowca podczas procesu sprzedażowego

Dowiedz się jak respondenci odpowiadali na pytanie “Która z wymienionych cech handlowca jest według ciebie najważniejsza podczas procesu sprzedażowego?”. Najmniejsze znaczenie miały cierpliwość i pewność siebie, odpowiednio 2,7% i 1,3% ankietowanych. Zachęcamy do pobrania raportu i poznania cech, które badani wymieniali jako najważniejsze!

Cuadro 6

Co wpływa na czas podjęcia decyzji zakupowej?

Zdecydowanie największy wpływ na czas podjęcia decyzji podczas procesu sprzedażowego w B2B ma porównanie konkurencyjnych ofert i wygospodarowanie lub oczekiwanie na budżet. Jeśli jesteś ciekaw jak wypadły inne czynniki w badaniu, zachęcamy do pobrania raportu.

Cuadro 2

Co zdaniem kupujących jest najważniejsze w ofercie B2B?

Najczęstszą odpowiedzią na to pytanie było dopasowanie ofert do potrzeb strony kupującej. Na drugim miejscu znalazła się cena adekwatna do oferowanego zakresu. O innych czynnikach dowiesz się, pobierając nasz najnowszy raport!

Cuadro 5
EXPRESIONES

Declaraciones de expertos sobre el informe

CONTENIDO DEL INFORME

¿Qué encontrará en el informe?

Cuadro 10

Resultados de la encuesta

Poznaj perspektywę 75 decydentów B2B na proces zakupowy.

Cuadro 7

Wypowiedź Mateusza Ogonowskiego

Co-founder Growcode o procesach zakupowych B2B

Cuadro 8

Wypowiedź Macieja Jargiłło

Sales Manager w Cloudity o procesach zakupowych B2B

Cuadro 9

Wnioski i rekomendacje

Sprawdź, nasze wskazówki, które opracowaliśmy na podstawie badania.

DESCARGAR EL INFORME

Descargar

¿Le interesa el informe? Podemos enviárselo a su correo electrónico.

DESCARGAR EL INFORME
Informe anterior

¿Cómo prepararse para entrar en un nuevo mercado?

Ver informe INFORMES