Raport

Skuteczny Content Marketing w B2B

2023 rok

ConQuest Consulting

Frame 18

Social media a decydenci w branży B2B

Media społecznościowe, które cieszą się największą popularnością wśród badanych to przede wszystkim platforma Facebook oraz LinkedIn. Z taką odpowiedzią zgadza się niemalże 86% wszystkich ankietowanych. Ponadto, blisko 75% badanych deklaruje posiadanie konta na Instagramie, a prawie 68% korzysta z serwisu YouTube.

Frame 1

Co stoi za sukcesem strategii marketingowej?

Eksperci zgadzają się, że jednym z elementów kluczowych w budowaniu skutecznej strategii marketingowej jest poznanie potrzeb i preferencji swojej grupy odbiorców. Ważne jest tworzenie angażujących i interaktywnych treści.

Frame 2

Co jest najważniejsze podczas tworzenia treści w Internecie?

Niemalże 70% respondentów podkreśla znaczenie krótkiej i treściwej treści. Źródła i dostępność materiałów również są uważane za istotne. Natomiast częstotliwość publikacji, a także dodatkowe załączniki i linki do pokrewnych treści nie cieszą się dużym znaczeniem w opinii uczestników badania.

Frame 5
WYPOWIEDZI

Wypowiedzi ekspertów odnośnie raportu

ZAWARTOŚĆ RAPORTU

Co znajdziesz w raporcie?

Frame 10

Użyteczność social mediów 
w marketingu B2B

Jakie media społecznościowe są najpopularniejsze? Które 
z nich używane są najczęściej w celu rozwoju zawodowego?

Frame 7

Treści, które są ważne dla odbiorców

Analiza popularności wybranych rodzajów publikowanej treści.

Frame 8

Wypowiedzi ekspertów

Opinia ekspertów na temat tworzenia skutecznego content marketingu.

Frame 9

Case Studies

Przykłady skutecznej pomocy ConQuest Consulting w tworzeniu strategii marketignowych oraz raportów promocyjnych.

POBIERZ RAPORT

Pobierz

Zainteresował Cię raport? Możemy wysłać Ci go na twojego maila!

POBIERZ RAPORT
Poprzedni raport

Jak komercjalizować innowacje technologiczne

Zobacz raport RAPORTY