Usługa badania ilościowego dla marki Donaldson Polska Sp. z o.o.
W okresie wrzesień 2024 roku zespół ConQuest Consulting zrealizował projekt analityczny na zlecenie firmy Donaldson Polska Sp. z o.o., która specjalizuje się w rozwiązaniach filtracyjnych.
Naszym celem było wsparcie w przeprowadzeniu badania świadomości marki Donaldson wśród mieszkańców Brzegu Opolskiego i Skarbimierza.
Jakie działania wchodziły w zakres projektu?
Usługa obejmowała badanie świadomości marki Donaldson na próbie mieszkańców Brzegu Opolskiego oraz Skarbimierza, przeprowadzone metodą PAPI. Zrealizowano również szczegółową analizę wyników ankiet w grupie 211 osób, których celem było zrozumienie poziomu znajomości marki w tym regionie.
Efektem końcowym badania była dokładna analiza wyników, przedstawiona w postaci raportu, który zawierał rekomendacje dotyczące dalszego rozwoju działań marketingowych i komunikacyjnych.
Rezultaty doradztwa dla Donaldson Polska Sp. z o.o.
Realizując tę usługę, firma otrzymała pełne informacje na temat świadomości marki Donaldson wśród lokalnej społeczności, co pozwoliło na lepsze dopasowanie działań marketingowych.
Leszek Strugała, Dyrektor Zakładu Donaldson Polska Sp. z o.o. tak wypowiedział się o naszej współpracy:
„Zlecenie zostało zrealizowane zgodnie z harmonogramem i w pełni spełniło nasze oczekiwania, zarówno pod względem jakości przygotowanej ankiety, jak i wykonania całego projektu. Zespół ConQuest Consulting wykazał się profesjonalizmem oraz rzetelnością w wykonaniu zadania, zgodnie z harmonogramem i wymaganiami jakościowymi.”
Dziękujemy za zaufanie!
Jeśli Twoje przedsiębiorstwo również potrzebuje wsparcia w przeprowadzeniu badań ilościowych zachęcamy do wypełnienia poniższego formularza, a chętnie przedstawimy, w jaki sposób możemy Ci pomóc!
Zobacz inne case studies
Partners Matching dla JAWAR Kominy
Zobacz więcej
Analiza danych dla firmy odzieżowej
Zobacz więcej