11.02.2022

Jak „utraceni’ klienci przekładają się na wzrost zysków firmy?

Podczas badania satysfakcji klientów najwięcej uwagi poświęca się tym lojalnym, stałym klientom, często pomijając klientów utraconych. Okazuje się, że to właśnie ci odbiorcy, którzy odchodzą do konkurencji, mogą być skarbnicą wiedzy dla naszej firmy.

To dzięki informacjom o wadach, a nie zaletach naszych produktów i usług możemy dowiedzieć się, jak usprawnić działanie naszego przedsiębiorstwa.

Kiedy przeprowadzamy badanie, już na etapie przygotowania ankiety ważna jest odpowiednia segmentacja klientów. Powinniśmy przygotować kilka zestawów pytań, tak aby w wyniku ankiety wydobyć z respondentów jak najwięcej cennych informacji. Oprócz tego, ważny jest właściwy dobór dnia i godziny, kiedy przeprowadzamy badanie, tak aby było ono jak najbardziej skuteczne.

Zobacz inne wpisy

: Szef czy lider – czyli jak przewodzić zespołem, a nie tylko nim zarządzać
Zarządzanie przedsiębiorstwem

Szef Czy Lider – Czyli Jak Przewodzić Zespołem, A Nie Tylko Nim Zarządzać

Zobacz więcej
druk 3d
Innowacje

Rozwój i komercjalizacja druku 3D w medycynie

Zobacz więcej
badania ilościowe i jakościowe
Gospodarka

Badania Ilościowe i Jakościowe. Jak To Działa?

Zobacz więcej