11.02.2022

Jak „utraceni’ klienci przekładają się na wzrost zysków firmy?

Podczas badania satysfakcji klientów najwięcej uwagi poświęca się tym lojalnym, stałym klientom, często pomijając klientów utraconych. Okazuje się, że to właśnie ci odbiorcy, którzy odchodzą do konkurencji, mogą być skarbnicą wiedzy dla naszej firmy.

To dzięki informacjom o wadach, a nie zaletach naszych produktów i usług możemy dowiedzieć się, jak usprawnić działanie naszego przedsiębiorstwa.

Kiedy przeprowadzamy badanie, już na etapie przygotowania ankiety ważna jest odpowiednia segmentacja klientów. Powinniśmy przygotować kilka zestawów pytań, tak aby w wyniku ankiety wydobyć z respondentów jak najwięcej cennych informacji. Oprócz tego, ważny jest właściwy dobór dnia i godziny, kiedy przeprowadzamy badanie, tak aby było ono jak najbardziej skuteczne.

Zobacz inne wpisy

analiza ABC/XYZ
Zarządzanie przedsiębiorstwem

Analiza ABC/XYZ – czyli jak zarządzać zapasami i utrzymywać porządek w magazynie

Zobacz więcej
metodyka agile
Zarządzanie przedsiębiorstwem

Czy Agile to klucz do sukcesu w Twojej firmie?

Zobacz więcej
badania ilościowe
Analiza rynku

Badanie ilościowe czy jakościowe, czyli jak zbadać rynek?

Zobacz więcej

Zobacz inne wpisy

analiza ABC/XYZ
Zarządzanie przedsiębiorstwem

Analiza ABC/XYZ – czyli jak zarządzać zapasami i utrzymywać porządek w magazynie

Zobacz więcej
metodyka agile
Zarządzanie przedsiębiorstwem

Czy Agile to klucz do sukcesu w Twojej firmie?

Zobacz więcej
badania ilościowe
Analiza rynku

Badanie ilościowe czy jakościowe, czyli jak zbadać rynek?

Zobacz więcej