11.02.2022

Jak „utraceni’ klienci przekładają się na wzrost zysków firmy?

Podczas badania satysfakcji klientów najwięcej uwagi poświęca się tym lojalnym, stałym klientom, często pomijając klientów utraconych. Okazuje się, że to właśnie ci odbiorcy, którzy odchodzą do konkurencji, mogą być skarbnicą wiedzy dla naszej firmy.

To dzięki informacjom o wadach, a nie zaletach naszych produktów i usług możemy dowiedzieć się, jak usprawnić działanie naszego przedsiębiorstwa.

Kiedy przeprowadzamy badanie, już na etapie przygotowania ankiety ważna jest odpowiednia segmentacja klientów. Powinniśmy przygotować kilka zestawów pytań, tak aby w wyniku ankiety wydobyć z respondentów jak najwięcej cennych informacji. Oprócz tego, ważny jest właściwy dobór dnia i godziny, kiedy przeprowadzamy badanie, tak aby było ono jak najbardziej skuteczne.

Zobacz inne wpisy

Czy warto być przedsiębiorcą? Rynek małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce
Gospodarka

Czy warto być przedsiębiorcą? Rynek małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce

Zobacz więcej
Gospodarka

Zarządzanie czasem – techniki, dzięki którym zaoszczędzisz kilkanaście godzin w tygodniu

Zobacz więcej
Strategia projakościowa
Gospodarka

Strategia projakościowa – Jak usprawnić działanie firmy?

Zobacz więcej