Case study

A quantitative study for Trefl S.A.

Badanie ilościowe w celu poznania opinii klientów oraz kontrahentów firmy Trefl S.A.

Free consultation Contact
Digital Marketing

Description

Zespół ConQuest Consulting w okresie dwóch miesięcy przeprowadził badanie telefoniczne na zlecenie największej firmy produkującej i dystrybuującej puzzle, gry planszowe oraz zabawki w Polsce i jednej z wiodących w Europie – Trefl S.A. Klient zwrócił się do nas z potrzebą poznania poziomu satysfakcji swoich klientów oraz partnerów biznesowych w celu usprawnienia swoich procesów biznesowych.

 

Activities

Badanie obejmowało zaplanowanie i przeprowadzenie 1000 wywiadów telefonicznych z klientami indywidualnymi oraz grupą 101 kontrahentów marki Trefl S.A. z Polski i Europy. Rozmowy były prowadzone zarówno w języku polskim, angielskim, jak i niemieckim. Na podstawie zebranych odpowiedzi respondentów zespół projektowy sporządził raport zawierający zestawienie danych statystycznych oraz indywidualnych komentarzy.

 

Results

Przeprowadzone przez nas badanie umożliwiło Trefl S.A. na dogłębne poznanie doświadczeń swoich klientów oraz kontrahentów, co pozwoliło firmie lepiej ulepszyć swoje procesy biznesowe. Badanie umożliwiło również firmie lepsze dostosowanie swoich produktów do potrzeb konsumentów.

Jeśli chcesz zadowolenie swoich klientów i kontrahentów – contact us. Let's work together to determine how we can help your business!

See other case studies

Survey for the Warsaw School of Economics

See more

Market analysis for the Faculty of Physics of the Warsaw University of Technology

See more

Pitchdeck for the company Rent.club

See more